Gå til innhold

brudemarsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags brudemarsjer har dere valgt eller har dere planer om? Skal dere bare ha orgnist eller solist, trompet o.l i tillegg?

Må man betale for solist og evnt en som skal spille trompet hvis de tilhører kirken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva slags brudemarsjer har dere valgt eller har dere planer om? Skal dere bare ha orgnist eller solist, trompet o.l i tillegg?

Skal ha Amazing Grace til inngang, og Brudemarsj av J.M Førde til utgang. Organist, samt et lite brassensemble på 6 stk skal spille.

Skal tillegg ha et musikalsk innslag under vielsen, med vokal, gitar og orgel.

Betaler ikke noe for disse, men det er venner som gir oss dette som gave :jepp:

Skrevet

Vi skal ha Gabriels obo som spilles når jeg kommer.

En vi kjenner skal spille den på fele.

Vi skal ha utevielse så tror det blir stemningsfuldt :jepp:

Som innslag under sermonien skal vi ha Kjærlighetsvisa,der skal vi bare ha gitar som musikk innslag.

Avsluttning er ikke helt i boks ennå, men kommer nok på plass :)

Skrevet

Vi hadde brudemarsj fra øre som inngangsmarsj og brudeferd fra Nordfjord som utgangsmarsj. Under vielsen spilte organisten amazing grace

Skrevet

Vi skal ha Pachelbels Canon i D dur som inngang, og All you need is love av Beatles som utgang.

Piglet

Skrevet

Hvor finner dere alle disse sangene? Jeg har 2 eller 3 nettsider der det går an å høre på forskjellinge brudemarsjer (eller sanger passende til inn/utgang), men er stort sett de samme som går igjen, og jeg har ikke funnet så veldig mange jeg liker.

Den ene jeg likte godt var finest med trompet..men hvor finner man trompetist (heter det det forresten..? =)) til leie i Bergen?

Skrevet

Flere menigheter har sider der man kan lytte til brudemarsjer, men det er veldig varierende kvalitet på spillingen. Søk på google;-)

Har også vært inne på ei side med nydelig bryllupsmusikk med orgel og trompet, tror den het tormods trompetside!

Skrevet

kan dere legge noen av linkene her? Det er sikkert flere andre her, men for letthets skyld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...