Gå til innhold

veske

Gjest Bride 08

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter. skal dere ha veske eller lar dere forlover oppbevare tingene? hvis dere skal ha veske, skal dere da gå med den oppover kirkegulvet? helt grønn der jeg altså. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei jenter. skal dere ha veske eller lar dere forlover oppbevare tingene? hvis dere skal ha veske, skal dere da gå med den oppover kirkegulvet? helt grønn der jeg altså. :sjenert:

Skal ha veske, men regner med å enten la forloveren ta den i kirka, eller å la den ligge på "venterommet"eller nor slikt.

Skrevet

Hadde ikke veske og følte aldri behov for det.

Forlovern hadde en lebestift og ett ark kleenex for meg i sin veske - men vi glemte at det lå der :ler:

Vet noen vil ja ekstra sminke og strømper og mobil og alt mulig stæsj men det trenger du virkelig ikke. Sminken sitter godt nok - dvs er du glad ilebestift kan den kanskje trenge oppfriskning (jeg hater lebestift og brydde meg ikke om å fikse på den) og ekstra strømper?? Det er jo ingen som ser bena dine under kjolen.....

Nei det enkle er det beste spør du meg :)

Skrevet

Forloveren min skal ha veske, og der skal jeg oppbevare en lebestift og pudder. Pudder er en nødvendighet for meg, for jeg blir så lett blank i huden. Men lebestiften er bare til fotograferingen, tror jeg.

Skrevet

Forloveren min skal ha veske som jeg legger ting jeg eventuelt skulle trenge. Men enig med *Emma* om at man ikke trenger veske selv. Mobil vil jeg tro man absolutt ikke trenger denne dagen og som sagt,om strømpene rakner litt så syns ikke det uansett :) jeg er ikke glad i leppestift selv,så blir vel til å ha en lip-gloss hos forloveren og....that's it tror jeg :)

Skrevet

Jeg skal ha veske, men forloveren min skal ha den i kirka og mens vi tar bildene.

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Veske er faktisk den eneste fysiske tingen som er blitt kjøpt inn til bryllupet, så jeg bør helst bruke den. Har kjøpt en veske i samme serien som denne, bare at den er hvit og helt rektangulær. Ser ikke for meg å ha den på oppover kirkegulvet, men på festen. Vet ikke om jeg kommer til å bruke stroppen heller. Har egentlig ikke tenkt så mye på det, men den passet så godt til den stilen jeg ønsker at kjolen skal være i, så måtte bare kjøpe den før den forsvant (måtte likevel tenke på det noen dager, og da fikk jeg den siste som var igjen, men da selvfølgelig med en liten feil i stoffet - jaja).

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Branna - jeg syns også det er litt viktig å ikke være blank i huden den dagen som det blir tatt så mye bilder - men min sminke (for ikke å snakke omhåret) var like fint hele dagen gjennom. Hun som fikset meg sprayet på en sånn spray etter at sminken var ferdig for at den skulle sitte og den satt virkelig godt.

Vennindene mine sminket segselv og de er flinke- men på bildene av meg og dem synes det godt at jeg ikke er blank i ansiktet...men det var alle ed...så min "proffe" sminke var nok bedre når det gjalt pudderet ja :)

Skrevet

Frk. Åberg: Den vesken har jeg også vurdert! Den er så fin!

Jeg har kjøpt en helt enkel konvelutveske i cremefarget sateng. Regner med å ha blotting paper, speil, hårnåler, leppestift, lipgloss og q-tips i den.

Piglet

Skrevet
Branna - jeg syns også det er litt viktig å ikke være blank i huden den dagen som det blir tatt så mye bilder - men min sminke (for ikke å snakke omhåret) var like fint hele dagen gjennom. Hun som fikset meg sprayet på en sånn spray etter at sminken var ferdig for at den skulle sitte og den satt virkelig godt.

Vennindene mine sminket segselv og de er flinke- men på bildene av meg og dem synes det godt at jeg ikke er blank i ansiktet...men det var alle ed...så min "proffe" sminke var nok bedre når det gjalt pudderet ja :)

Ja... men det som er er at jeg skal sminke meg selv, for jeg skal gifte meg litt "ute på landet" og frisøren sminket ikke. Har fått instruksjoner og prøvesminking på Esthetique på hvordan jeg skal gjøre det, og har kjøpt inn bra produkter, men likevel tror jeg at jeg skal freshe meg opp med litt pudder med jevne mellomrom, når forloveren likevel har vært så grei og kjøpt ny (og dyr) veske.

Ellers tusen takk, det var vel beroligende ment :)

Skrevet

Jeg har tenkt å ha en kurv stående på dametoalettet med en del slike ting, sånn at jeg kan gå dit og freshe opp hvis det er behov for det. Tror ikke jeg ønsker veske, orker ikke å tenke på hvor jeg la den ifra meg gjennom hele kvelden ;)

Skrevet

Jeg hadde veske med meg. I den hadde jeg kleenex og leppestift. Vel, jeg "glemte" hele veska, så jeg kunne like godt klart meg uten. Veska ble stående i vinduet bak oss hele tida. Ekstra strømper hadde jeg egentlig tenkt å ordne med, men droppa det. Nå har jeg farga veska svart så jeg kan bruke den til andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...