Gjest Qlio Skrevet 16. september 2007 #1 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg vet det finnes online-ordbøker, enda bedre vet jeg at de stokker om på verb og gjør setningene tullete... men jeg trenger en oversettelse av noen ord fra norsk til fransk: HVIS MORGENDAGEN ALDRI KOMMER Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. september 2007 #2 Del Skrevet 16. september 2007 Si demain n'arrive jamais. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 16. september 2007 #3 Del Skrevet 16. september 2007 Fikk ett forslag på: Si ne vient jamais demain, lurer på hva det betyr? Brunhilde: Tusen millioner takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. september 2007 #4 Del Skrevet 16. september 2007 Fikk ett forslag på: Si ne vient jamais demain, lurer på hva det betyr? Ordstillingen er litt feil, så det betyr vel noe sånn som "hvis aldri i morgen kommer" - ikke feil, bare litt klønete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå