Søtpotita Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 (endret) Eg har lenge brukt denne frå Dior. Er no på utkikk etter ein ny. Er det nokon som har prøvd denne frå Chanel? Eller har andre tips? Eg har kombinasjonshud, kan bli veldig tørr, spesielt i kinna. I t-sona kan eg bli feit. Kan også få kviser (er inne i ein sånn drittperiode no ). Endret 15. september 2007 av Discokula
Søtpotita Skrevet 15. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2007 Eller denne frå Decleor?
Gjest Deception Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jeg har bare prøvd den fra Decleor, og den syntes jeg var elendig. Det føltes som å vaske ansiktet med shampo. Jeg vil heller slå et slag for renseskummet fra Shiseido The Skincare. Det skummer sinnssykt, men tørker ikke ut på samme måte som geleer kan gjøre.
Catzy Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Er fornøyd med kombinasjonen Cleansing Cream og Milky Soap fra Kanebo. Noen ganger bruker jeg begge om kvelden, men hvis jeg ikke har hatt på noe særlig sminke, bruker jeg bare Milky Soap. Blir skjelden tørr av denne komboen.
Rosenrød Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg kjøpte nettopp en herlig rensekrem fra Guinot, denne: http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=20809
Søtpotita Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 Takk for svar alle saman! Rosenrød Korleis er den frå Guinot? Du blir skikkeleg rein i ansiktet og den tørkar ikkje ut? Parfymert?
LillePastill Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Jeg bruker såpa fra Clinique, den er jeg kjempefornøyd med, og den er veldig drøy. Tror et stykke varer nærmere et år! Den skummer godt, og lukter lite. Er vel i en seire med rensevann og krem, men jeg bruker bare såpen. Kjempefornøyd jeg ihvertfall!
Rosenrød Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg har litt sensitiv hud og blir lett stram i ansiktet etter rensing, men det skjer ikke med denne. Blir skikkelig ren og den lukter godt, men absolutt ikke for parfymert. Er veldig fornøyd med både den og de andre Guinotproduktene jeg har for tiden.
Gjest Elfrida Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Er fornøyd med kombinasjonen Cleansing Cream og Milky Soap fra Kanebo.Jeg er også knallfornøyd med den komboen. Blir veldig lett tørr, og er tørr om vinteren, men disse er milde og funker veldig bra for meg.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 jeg tror jeg har prøvd det meste som går an å prøve, ettersom jeg har problemhud. Det absolutt beste er i mine øyne dermalogica. Blitt anbefalt av hudpleier også, fåes kjøpt i hudpleiesalonger eller på nettet.
Rainbow Brite Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg bruker denne rensemelken og er mektig fornøyd. Jeg har aldri før fått så mye kommentarer over hvor frisk og fin hud jeg har, som etter jeg begynte med denne. Og jeg som alltid har trodd at rensing var tøys og tull. Jeg renser på kvelden, og så følger jeg opp med denne fuktighetskremen morgen og kveld Her er en oversikt over utslagssteder av Kerstin Florian i Norge. Edit: Jeg har kombinasjonshud Edit2: Kan jo også legge til at jeg har hatt skikkelige problemer med dehydrert hud i noen år, og har nesten ikke tålt noen produkter overhodet. Disse produktene har gått fullstendig knirkefritt. Ingen sviing eller noen andre ubehageligheter. Huden min er nå helt fin (bank i bordet) og jeg tåler ting jeg trodde jeg aldri skulle tåle igjen. Endret 16. september 2007 av Rainbow Brite
Gjest Alou Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Jeg har dessverre ingen erfaring med de produktene du la inn lenke til, men jeg legger gjerne inn et godt ord for md formulations renseprodukter. Eg har kombinasjonshud, kan bli veldig tørr, spesielt i kinna. I t-sona kan eg bli feit. Kan også få kviser (er inne i ein sånn drittperiode no ). Jeg har også kombinasjonshud. Den er mer fet enn tørr, men for meg er det viktig å ikke bruke uttørrende produkter eller sterke. Nå bruker jeg md formulations facial cleanser sensitiv skin formula ( tillegg til Kanebo for fet hud) og den renser godt uten å gi den stramme følelsen etterpå. Den innerholder litt glykolsyre og virker derfor litt eksfolierende, noe som kan være bra både for tørre og fete partier. Koster en del for en flakse hos hudpleier i Norge, men du kjøper kanskje på Internett? Uansett; den er svært drøy.
Rexina Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Jeg har tørr kombinasjonshud og det beste jeg har prøvd er Clinique. Jeg tåler hverken alkohol, parfyme, fargestoffer. Får lett kviser og utslett, men dette har ikke gitt meg noen av delene. Bruker: Rens: Liquid Facial Soap Extra Mild Tonic: Clarifying Lotion Mild Fuktighetskrem: Superdefense Triple Action Moisturizer
Søtpotita Skrevet 16. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. september 2007 Takk for svar, alle saman! Eg skal sjekka ut alt de nemner (og kjem truleg med spørsmål då), kjekt å ha litt å velga i Kom gjerne med fleire forslag!
Gjest Frk Åberg Skrevet 16. september 2007 #15 Skrevet 16. september 2007 Jeg liker også MD. Bruker rensen for alle hudtyper. Jeg har tendenser til fet hud, og den skulle visst være bra for meg fordi jeg har tørr overhud, i følge hudpleieren (selv om jeg sjelden føler meg spesielt tørr). Hvis jeg skal være helt ærlig, så er det lett å bli fristet til å skifte til noe annet fordi det er gøy å prøve noe nytt, og fordi det er så mye som kommer i fine flasker (i motsetning til MD). Men er så fornøyd at jeg ikke tør å bytte. Har så og si aldri en eneste kvise etter at jeg begynte med MD-rens og facial lotion. Hadde på ingen måte store problemer før, men det dukket da noe opp i ny og ne som jeg helst ikke ville skulle være der. Tror forøvrig jeg hadde blitt forvirret av denne tråden, men så mye forskjellige anbefalinger
Gjest *smak* Skrevet 16. september 2007 #16 Skrevet 16. september 2007 Jeg bruker Bodyshop sine renseprodukter for tørr hud. Veldig bra! Består av rensemelk og ansiktsvann.
Søtpotita Skrevet 16. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 16. september 2007 Frk. Åberg Forvirra?? Det kan du trygt seie at eg er!! Kva ligg MD på i pris? Og kvar kjøper du det? Har så lyst på eit produkt som eg får som favoritt og kjøper igjen og igjen!
Parfumfreek Skrevet 16. september 2007 #18 Skrevet 16. september 2007 Dette er den beste jeg har prøvd: Exuviance Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser! Den er dyr, men jeg kjøper den billig på Ebay. Kan brukes på alle hudtyper og er ikke uttørrende Les om den her: http://www.hudoteket.se/cgi-bin/ibutik/AIR...d2&limit=34
Søtpotita Skrevet 22. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 22. september 2007 Jeg kjøpte nettopp en herlig rensekrem fra Guinot, denne: http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=20809 Då er det sendt ein bestilling på denne Gledar meg til å prøva noko nytt Takk for tips og råd alle saman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå