Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg har lenge brukt denne frå Dior. Er no på utkikk etter ein ny. Er det nokon som har prøvd denne frå Chanel? Eller har andre tips?

Eg har kombinasjonshud, kan bli veldig tørr, spesielt i kinna. I t-sona kan eg bli feit. Kan også få kviser (er inne i ein sånn drittperiode no :( ).

Endret av Discokula
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg har bare prøvd den fra Decleor, og den syntes jeg var elendig. Det føltes som å vaske ansiktet med shampo. Jeg vil heller slå et slag for renseskummet fra Shiseido The Skincare. Det skummer sinnssykt, men tørker ikke ut på samme måte som geleer kan gjøre.

Skrevet

Er fornøyd med kombinasjonen Cleansing Cream og Milky Soap fra Kanebo. Noen ganger bruker jeg begge om kvelden, men hvis jeg ikke har hatt på noe særlig sminke, bruker jeg bare Milky Soap. Blir skjelden tørr av denne komboen.

Skrevet

Takk for svar alle saman!

Rosenrød Korleis er den frå Guinot? Du blir skikkeleg rein i ansiktet og den tørkar ikkje ut? Parfymert?

Skrevet

Jeg bruker såpa fra Clinique, den er jeg kjempefornøyd med, og den er veldig drøy. Tror et stykke varer nærmere et år!

Den skummer godt, og lukter lite.

Er vel i en seire med rensevann og krem, men jeg bruker bare såpen.

Kjempefornøyd jeg ihvertfall!

Skrevet

Jeg har litt sensitiv hud og blir lett stram i ansiktet etter rensing, men det skjer ikke med denne. Blir skikkelig ren og den lukter godt, men absolutt ikke for parfymert. Er veldig fornøyd med både den og de andre Guinotproduktene jeg har for tiden.

Skrevet
Er fornøyd med kombinasjonen Cleansing Cream og Milky Soap fra Kanebo.
Jeg er også knallfornøyd med den komboen. Blir veldig lett tørr, og er tørr om vinteren, men disse er milde og funker veldig bra for meg.
Skrevet

jeg tror jeg har prøvd det meste som går an å prøve, ettersom jeg har problemhud. Det absolutt beste er i mine øyne dermalogica. Blitt anbefalt av hudpleier også, fåes kjøpt i hudpleiesalonger eller på nettet.

Skrevet (endret)

Jeg bruker denne rensemelken og er mektig fornøyd. Jeg har aldri før fått så mye kommentarer over hvor frisk og fin hud jeg har, som etter jeg begynte med denne. Og jeg som alltid har trodd at rensing var tøys og tull.

Jeg renser på kvelden, og så følger jeg opp med denne fuktighetskremen morgen og kveld

Her er en oversikt over utslagssteder av Kerstin Florian i Norge.

Edit: Jeg har kombinasjonshud

Edit2: Kan jo også legge til at jeg har hatt skikkelige problemer med dehydrert hud i noen år, og har nesten ikke tålt noen produkter overhodet. Disse produktene har gått fullstendig knirkefritt. Ingen sviing eller noen andre ubehageligheter. Huden min er nå helt fin (bank i bordet) og jeg tåler ting jeg trodde jeg aldri skulle tåle igjen.

Endret av Rainbow Brite
Skrevet

Jeg har dessverre ingen erfaring med de produktene du la inn lenke til, men jeg legger gjerne inn et godt ord for md formulations renseprodukter.

Eg har kombinasjonshud, kan bli veldig tørr, spesielt i kinna. I t-sona kan eg bli feit. Kan også få kviser (er inne i ein sånn drittperiode no :( ).

Jeg har også kombinasjonshud. Den er mer fet enn tørr, men for meg er det viktig å ikke bruke uttørrende produkter eller sterke. Nå bruker jeg md formulations facial cleanser sensitiv skin formula ( tillegg til Kanebo for fet hud) og den renser godt uten å gi den stramme følelsen etterpå. Den innerholder litt glykolsyre og virker derfor litt eksfolierende, noe som kan være bra både for tørre og fete partier. :)

Koster en del for en flakse hos hudpleier i Norge, men du kjøper kanskje på Internett? Uansett; den er svært drøy.

Skrevet

Takk for svar, alle saman! Eg skal sjekka ut alt de nemner (og kjem truleg med spørsmål då), kjekt å ha litt å velga i :) Kom gjerne med fleire forslag!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg liker også MD. Bruker rensen for alle hudtyper. Jeg har tendenser til fet hud, og den skulle visst være bra for meg fordi jeg har tørr overhud, i følge hudpleieren (selv om jeg sjelden føler meg spesielt tørr). Hvis jeg skal være helt ærlig, så er det lett å bli fristet til å skifte til noe annet fordi det er gøy å prøve noe nytt, og fordi det er så mye som kommer i fine flasker (i motsetning til MD). Men er så fornøyd at jeg ikke tør å bytte. Har så og si aldri en eneste kvise etter at jeg begynte med MD-rens og facial lotion. Hadde på ingen måte store problemer før, men det dukket da noe opp i ny og ne som jeg helst ikke ville skulle være der.

Tror forøvrig jeg hadde blitt forvirret av denne tråden, men så mye forskjellige anbefalinger :ler:

Skrevet

Jeg bruker Bodyshop sine renseprodukter for tørr hud. Veldig bra! Består av rensemelk og ansiktsvann.

Skrevet

Frk. Åberg :ler: Forvirra?? Det kan du trygt seie at eg er!! Kva ligg MD på i pris? Og kvar kjøper du det? Har så lyst på eit produkt som eg får som favoritt og kjøper igjen og igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...