Gå til innhold

Kvinner over 40 er best!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo

Jeg er en ung mann på 22 år som liker damer over 40 best fordi de er så mere spennende enn sine yngre medsøstre,men har opplevd for det meste og blitt avist når jeg har prøvd å ta kontakt og avslørt mine hensikter om ett forhold.Hvorfor er dere så redde for å prøve på om det fungerer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at du er 22 år vil si at du er 2 år eldre enn min sønn. DET alene kan være grunnen.

Hver sin smak selvfølgelig, men hva kan du ha til felles med en kvinne på over 40?12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva kan en mann på 40 ha til felles med ei dame på 22?

Skrevet

Etter min mening: INGENTING! Men det er bare min mening, mange har et ok forhold tross enorme aldersforskjeller. 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt egoistisk: hva kan en "gutt" på 22 år tilføre meg (rent bortsett fra en smule styrket selvtillit over at en ungdom faller for meg....) En kvinne like over førti stiller store krav, og vil heller ha en erfaren elsker enn en relativt fersk en....

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg synes kombinasjonene kvinne i 40-årene og mann på 22 år virker helt glimrende.Hvis begge parter vil så hvorfor ikke? Kjærlighet teller ikke år,og man får nyte kjærligheten så lenge man får!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lyst til å komme med et innspill - selv om jeg ikke er 40 år enda.

Jeg er 35 og har en mann på 23 - og vi har faktisk VELDIG MYE til felles!!

• 2 uker senere...
Skrevet

En gutt på 22? tror nok morsinnstingtet har blitt koblet inn der og da. Det er jo yngre enn mine sønner.

At en gutt tenner på en 40 åring, ja det skal du få meg til å tro.

Leste en plass at det var status for en del gutter i tyveårene å ha elskerinner i 40 årene.

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Ble selv tatt hånd om av en kvinne på knapt 40 da jeg var 20.

det var det mest lærerike fordommsfrie spenningsfulle forholdet jeg noen gang har hatt. Erfaringer jeg ikke ville vært foruten. Alle 20 åringer burde blitt opdratt av en eldre lærinde så hadde verden sett bedre ut.

Hvilken glede hun hadde av det ?

Hun fikk en lærevillig, lysten, sprek, leken, omsorgsfull(ja) og optrekkbar gutt der hun slapp å beile seggjennom på forhånd opptrukne sosiale mønstre for så å ende med en slapp 40 åring som ligger på sofaen og vet mer om helsesituasjonen til det engelske fotball landslaget enn sine egne unger(det sa hun i alle fall til meg)

Hilsen Nå slapp og 40(Rainman41)

• 4 uker senere...
Skrevet

Er kvinner over 40 best? Jeg tror ikke at alder skaper en god elskerinne i seg selv. Men hvis du treffer en kvinne som er "god i senga" er det sannsynlig at hun har vært omtrent slik i mange år. Etterhvert som man blir eldre vil man kanskje bli mer selvsikker, leken og eksperimentell. Så modne drømmekvinner finnes det sikkert mange av der ute. Men du må finne de, og de må være interessert i en yngre elsker og du må opptre på en måte som vekker deres tillit og oppmerksomhet. Da går det trolig bra. Hva skulle vel noen med aldersforskjell ha felles lurer noen på. Hvis begge er mentalt voksne og deler noen interesser er vel det en plattform like god som noe annet. Selv om to er like gamle er det vel ikke sikkert at de har mere felles, er det? Problemet med store aldersforskjeller er at en tilslutt kan få sviktende fysisk helse, da får man se hvor sterk kjærligheten er. Hvis det kun er snakk om et erotisk forhold vil partene trolig ta lettere på dette, og avslutte den seksuelle delen av forholdet. Selv har jeg alltid vært svak for modne kvinner og synes at de spor som årene gir gjør en kvinnekropp enda vakrere og flottere. Fra en kvinnes synspunkt ville jeg tro at det er et kompliment at mye yngre menn "tenner" på dem. At den yngre personen er like gamle som kvinnens barn er da vel ikke noe problem så lenge barna er voksne. Dette er nok en problemstilling for noen, men ikke alle, jeg vet det. Vil du vite hvordan får du spørre. Stå på!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde en diskusjon på jobben med dette om alder og sex.

Vel kan en 20 åring være klar flere ganger på en kveld enn en 40 åring.

Jeg ville ikke kaste bort tid med å skolere en 20 åring i sex verden.

jeg foretrekker dem noe moden

40 år passer meg nå. Jeg vil ha erfaring og KVALITET fremfor en utålmodig 20 åring.

Mannfolkene mente at det er sikkert spennende for en 40 åring å komme drassende med en 25 årig jente med faste former og det som er, men som de fleste sa: en moden kvinne smaker best. Kvinner rundt 40 er best.

• 5 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Er registrert bruker av forumet. Men velger for anledningen å være anonym.

Jeg er 36 år, og må virkelig si at jeg blir en bedre og bedre elskerinne!

Erfaringen kommer med alderen så klart. Selvtilliten øker. Sexlysten øker kanskje. Viljen og evnen til å eksperimentere mer øker også. Hemningene minsker betraktelig. :P

Jeg har alltid vært en erotisk/sensuell kvinne. Men opplever at etter jeg fylte 30 år, har jeg sluppet meg mere løs. Helt løs. Men jeg ønsker ikke å ha sex med andre menn enn kjæresten min.HAN OG JEG HAR ET FANTASTISK SEX-LIV SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!

Det har bestandig "ulmet" i meg, men ingen andre menn har fått meg til å føle meg så vel med hensyn til meg selv, lystene mine, ønskene mine, lydene mine. :blunke: Han synes ganske enkelt at jeg er uimotståelig. Jeg "våknet" på mange måter da jeg traff han. Han sier han ble "født på ny" da han traff meg. Han elsker meg, jeg elsker han. Men det som er så befriende, er det faktum at han viser han elsker ALT ved meg. Føler meg totalt avslappet i hans selskap, og dette er i høyeste grad gjensidig.

Måtte bare få dette frem i lyset. For mennesker , særlig kvinner, som opplever kjærlighet litt senere i livet "blomstrer" opp som aldri før.

Han kan gjøre meg "het" bare ved å se på meg. :oops: Dette har jeg aldri opplevd før. Ikke han heller. Samtidig er vi verdens beste venner.

Vi skjuler ingenting for hverandre. Våre seksuelle fantasier deler vi med hverandre. Ingen kan få meg til å le som han. Ingen kan få meg sintere. Ingen kan få meg tristere. Ingen kan få meg mykere. Ingen kan få meg hetere. Eller reddere, ved tanken på å miste han.

Jeg vet han er mitt livs kjærlighet.

Selvsagt har det vært skjær i sjøen, og det vil vel komme andre ting også. Men det rydder vi av veien etterhvert. For ingen av oss orker tanken på å legge seg uten å ha skværet opp først. Da kan ting hope seg opp, til slutt blir det for mye, og dette tror jeg er litt "farlig".

Ok, jeg kom visst litt ut av tråden her, men jeg er veldig enig med de som hevder at 40-åringer er best på den seksuelle fronten. Min kjæreste er 43. Altså bare 7 års forskjell. Men han ser muligens litt eldre ut enn han er, mens jeg ser yngre ut. Så de aller fleste ser ut til å tro at det er større aldersforskjell på oss. Dette morer vi oss litt over................

Livet er deilig akkurat nå, det har det vært en stund, håper inderlig det vedvarer.

En kvinne som gleder seg til 40-årene.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kvinner fra 40 og eldre,ER og blir de beste. Smakfulle,spennende og meget sexy. Og så er dere livredde at når dere "har" dere,skal kanskje bli siste gangen - så dere gir bånn gass. Men hvorfor er dere så "kipe"på den deiligeste sex som finnes,nemlig analsex?? Jenter fra 16 år og oppover elsker dette,men så er det lissom slutt rundt de på 40. Tro meg,jeg har spurt mange om de vil ha analt samleie med meg,statestikk:3 av 10 sa ja...

Tør noen å motsi meg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...