Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Lurer på hva slags erfaring dere jenter har med Kanebos produkter..? Bruker selv "10 sec awakening essence" som en primer, og den er helt fantastisk bra! Husker jeg fikk anbefalt en av de flytende foundationene, men valgte total finish-puddere. Dette er helt fint med primer'n under, men uten den, blir det for tørt syns jeg. Porer syns godt da, og jeg syns jeg kan se noe "pudret" ut, dessverre. Men et supert pudder å "touche" opp med utover dagen, da, og ha i veska. MEN hvordan er Liquid foundation, og cream foundationen? Har en del tørr hud...og har nå lyst på en som dekker nokså godt, som jeg kan bygge opp slik jeg vil... Tips og erfaringer? :)
Catzy Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Synes Total finish er noe tørr, særlig mellom øyenbrynene. Har også 10 second awakening essence, skal prøve tpset ditt. Anyway, jeg har vært ganske fornøyd med Liquid foundation. Mitt problem har vært at den har vært litt for mørk på vinteren, og en litt gul tone, men de er jo ikke noe problem hvis du kjøper nytt. Den dekker mer jo mer du har på. Jeg har pleid å bruke et transparent pudder fra Kanebo over, og da pleier det å bli veldig fint. Synes den har vært lett å få på jevnt. Har ikke prøvd Cream.
Gjest Deception Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Kanebo-foundationene kommer i tre fargeskalaer; rosatonet (nummer begynner på 1), beige/nøytral (nummer begynner på 2), og gultonet (nummer begynner på 3). For meg er 203 natural beige bortimot perfekt match, mer enn noen andre foundationer. Jeg har Cream Finish, men bruker den ganske sjelden, fordi den er i overkant dekkende etter min smak, selv om det går an å ta på bittelitt og heller bygge opp dekkevnen. Men den har nydelig konsistens og er flott til tørr hud, så lenge man er flink til å ikke ta for mye på. Total Finish er i overkant dekkende, og har en tendens til å framheve flassete hud osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå