Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blodkar på begge sider av nesevingene (og har hatt det siden jeg var liten) men nå er jeg leeei av concealer!

hvordan kan man effektiv bli kvitt disse? vil laserbehandling fjerne de for godt? hvor mye må jeg regne med å betale, og hvor bør jeg gå? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tea_*
Skrevet
jeg har blodkar på begge sider av nesevingene (og har hatt det siden jeg var liten) men nå er jeg leeei av concealer!

hvordan kan man effektiv bli kvitt disse? vil laserbehandling fjerne de for godt? hvor mye må jeg regne med å betale, og hvor bør jeg gå? :)

Jeg har fått fjerna blodkar rundt nesen. Måtte nok ha en tre/fire behandliger,betalte ca 2000 tilsammen,husker ikke helt. Var på laserklinikken Anne Harila.Gå inn på hjemme siden å se om du kan hente litt info der. ;)

Skrevet

Til deg som fikk fjernet synlige blodkar ved hjelp av laser; Er du fornøyd med resultatet?

Skrevet

Jeg har tatt laser på mine blodkar, men det hjalp dessverre ikke... :(

Gjest Gjest_Tea_*
Skrevet
Til deg som fikk fjernet synlige blodkar ved hjelp av laser; Er du fornøyd med resultatet?

Hei. Ja jeg er kjempefornøyd.Tok litt lengere tid enn jeg hadde trodd da men det ble fint. :)

Skrevet
Jeg har tatt laser på mine blodkar, men det hjalp dessverre ikke... :(

åh? hvorfor ikke? er det noe forklaring på det?

fikk du igjen pengene da...? j

eg har ganske synlige blodkar og vil så gjerne bli kvitt dem!! :jepp:

Skrevet
åh? hvorfor ikke? er det noe forklaring på det?

fikk du igjen pengene da...? j

eg har ganske synlige blodkar og vil så gjerne bli kvitt dem!! :jepp:

Vel, noen ganger virker det bare ikke. Jeg hadde 3 behandlinger tror jeg (eller var det 4?). Jeg fikk ikke pengene tilbake, nei. Det er nok ikke noe man kan be om pengene tilbake for. Jeg tok også laser på blodkarene jeg hadde på kinnene mine, og det hjalp en del. Nå er de mindre fremtredende og huden har en mer jevn tone. Det fungerte bare ikke rundt nesen.

Jeg må bare advare deg, det er sykt vondt å ta laser i ansiktet :gråte: Smerten går jo over etter behandlingen, men når laseren treffer huden er det bare helt sinnsykt vondt. Men det er verdt det da ;)

Jeg ble behandlet på Hudklinikken i Oslo, og der var de veldig flinke og profesjonelle.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Inger_*
Skrevet
Vel, noen ganger virker det bare ikke. Jeg hadde 3 behandlinger tror jeg (eller var det 4?). Jeg fikk ikke pengene tilbake, nei. Det er nok ikke noe man kan be om pengene tilbake for. Jeg tok også laser på blodkarene jeg hadde på kinnene mine, og det hjalp en del. Nå er de mindre fremtredende og huden har en mer jevn tone. Det fungerte bare ikke rundt nesen.

Jeg må bare advare deg, det er sykt vondt å ta laser i ansiktet :gråte: Smerten går jo over etter behandlingen, men når laseren treffer huden er det bare helt sinnsykt vondt. Men det er verdt det da ;)

Jeg ble behandlet på Hudklinikken i Oslo, og der var de veldig flinke og profesjonelle.

Gjest Gjest_Inger_*
Skrevet

Fikk fjernet karene på nesvingene hos Anne Harila Laserklinikken i Sandvika.

Jeg er kjempefornøyd. Hadde også 5 skjemmende flekker som jeg først måtte be legen min å se på. Flekkene ble fjernet med laser av Anne Harila, resultatet ble meget bra. Jeg har anbefalt par venninner å gå til Laserklinikken Anne Harila i Sandvika.

www.laserklinikken.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...