Supraspinatus Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Jeg har skikkelig blank hud på nesen og pannen, og litt på kinnene. Jeg er/blir blank rett etter jeg har vasket meg også, og det blir ikke bedre utover dagen. Vasker meg morgen med exuviance moisturizing antibacterial facial cleanser og bruker essential multi-defensive day fluid etterpå. Jeg er mann, så jeg barberer meg før jeg smører fuktighetskrem, men etter jeg har vasket meg. Noen som har noen tips til å unngå blank og glinsende hud?
Crash Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros
Supraspinatus Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Pudder.. Men det vil du kanskje ikke bruke, siden du er mann? Forresten, applaus til deg for at du steller huden din skikkelig! Er ikke interessert i å bruke pudder egentlig. Har en krem for å fjerne blankheten midlertidig Decléor SOS anti-shine gel. Men den synes jeg er fryktelig fet og jeg føler den gjør vondt verre når virkningen avtar.
Miel Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Jeg bruker ansiktsoljen fra Dr. Hauschka stort sett daglig. Den har stabilisert huden min fullstendig; før ble jeg veldig blank, men samtidig hadde jeg noen tørre flekker i kinnene og rundt munnen som jeg aldri ble kvitt. Nå er det borte vekk, alt sammen.
Saeria Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Oil free lotion fra dermalogica er genial.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Bruker Shisheido sin Purness serie, Matifying Moisturizer - oil free, og synes den fungerer bra. Har litt tørr hud og denne gir fuktighet uten at man blir fet og blank. De har også en matifying stick, men den har jeg ikke prøvd selv. Her er noen av produktene.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Jeg har samme problemet og har prøvd "alt". De finnes jo en rekke spesialprodukter for akkurat dette problemet, men jeg har ikke fått noen forbedring av de. En venninne tipset meg om sin "vindunder" krem. Ironisk nok heter den "Moisture Surge Ekstra". Jeg tenkte at dette kan jo ikke fungere, men det gjorde den. Jeg som har slitt med blank hud i t-sonen siden jeg var 13(?) har nå med denne kremen blitt kvitt problemet. Kremen er fra Clinique. Den inneholder masse fuktighet men ikke olje. Trekker seg raskt inn i huden. Jeg må faktisk smøre på litt ekstra der hvor jeg lett blir tørr. Kan legge på lag på lag uten at hunden blir fet. Utrolig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå