Livets datter Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 "I natt jag drömde något som..." Husker du hva du drømte inatt?
*Lisa* Skrevet 3. april 2003 #2 Skrevet 3. april 2003 hrmf... drømte at jeg mistet den ene diamantringen min. Her forleden drømte jeg at øredobben min (også diamant) gikk i stykker. :-? Holder på å selge leiligheten om dagen og er egentlig veldig glad i den, så kanskje det har noe med det å gjøre -at jeg mister noe jeg er veldig glad i... Er i en periode med mye jobb og stress om dagen og har ellers ikke husket en eneste drøm på lenge. *Lisa*
Livets datter Skrevet 3. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2003 Jeg drømte at jeg var på ferie, og ruslet rundt på gaten og sang for meg selv. Som den største selvfølge i verden ble jeg "oppdaget", og det tok ikke lang tid før det vrimlet av aviser og nyhetsreportere. Platekontrakten var også i boks!!!
Skusla Skrevet 3. april 2003 #4 Skrevet 3. april 2003 I natt har jeg sovet så tungt at jeg tror ikke jeg har drømt en eneste ting... Ikke som jeg husker hvertfall.. Alle drømmer vel da, men det er ikke så ofte jeg husker hva jeg drømmer...... Skulle ønske jeg gjorde det da...... :D
Gjest Vega Skrevet 3. april 2003 #5 Skrevet 3. april 2003 Jeg våkna av at jeg brast i gråt fordi den lille hunden jeg pleier å passe var død. (Huff, ganske sprøtt, men er nok ikke sanndrømt.) Og videre drømte jeg at jeg var i en stall med mange hester, men hestene var ute. Resten er rotete, kommer ikke på det nå... dess mer jeg anstrenger meg, verre blir det for å huske.
Gjest gotthard Skrevet 3. april 2003 #6 Skrevet 3. april 2003 jeg drømmte i natt også , husker ikke alt men det var noe med at en unge i barnehagen fløy på en annen med kniv og når jeg skulle skille de så blei jeg stikki og døde. problemet var at ingen vile ha ungen min boende hoss seg.......... men det var bare et av de mange mareritene jeg alltid har så jeg trukke jeg svetta en gang
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2003 #7 Skrevet 4. april 2003 Husker ikke nøyaktig hva det var, men jeg våknet i natt med en ekkel følelse. hadde drømt noe skummelt... Ubehagelig, i hvert fall. Har faktisk begynt å skrive drømme-dagbok, jeg! Skriver ned de drømmene jeg husker, eller hvis jeg bare husker en stemning eller et glimt av en drøm. Tenkte det kunne bli spennende på sikt å se hva jeg egentlig drømmer om natten! Problemet er bare at jeg sjelden husker drømmene mine... Men av og til dukker det opp glimt fra dem, eller følelser, sånn helt plutselig. Ganske rart egentlig, der sitter du i bilen på vei til jobb, ser et tre på en mark og får et flashback fra en drøm, uten at du kan sette ord på hva det egentlig var!
Kreps Skrevet 4. april 2003 #8 Skrevet 4. april 2003 Jeg drømte at et stort "monster" spiste opp katten min :cry:
Midnattsol Skrevet 4. april 2003 #9 Skrevet 4. april 2003 At jeg leita etter Bjørn Eidsvåg som jeg fant dritings i en hotellbar. Og at jeg var hjemme i nord og at en nabo vi hadde gikk igjen og at jeg ble dritredd selv om han var verdens snilleste. Hva nå enn dette skal bety. Bjørn Eidsvåg????
starie Skrevet 5. april 2003 #10 Skrevet 5. april 2003 Drømte at jeg kjørte rundt og rundt i byen i en limo. Det gikk folk av og på hele tiden, uten at den stoppet. Jeg kunne ikke se ansiktene på noen av dem, for de var helt tåkete. Plutselig var kjæresten min der med en jente på fanget. Han hvisket noe i øret hennes også lo de av meg.
Gjest Mel Skrevet 6. april 2003 #11 Skrevet 6. april 2003 Jeg klarer ikke å huske det, men det var ganske forferdelig. Veldig realistisk følelse, både under drømmen, når jeg våknet, og når jeg husker små "klipp" fra drømmen. Jeg hadde iallefall gjort noe jævlig tror jeg, eller var innblandet i et eller annet "bad". Ekkelt. Klarer altså ikke å huske hva det handlet om. Håper uansett ikke jeg er sanndrømt... :o *bank i bordet*
Gjest gotthard Skrevet 6. april 2003 #12 Skrevet 6. april 2003 ungen druknet i natt.....hun drukner foresten ofte og jeg sitter fast eller noe så jeg ikke kan hjelpe..... frusrterende og drøme slikt ofte.
Tusenfryd Skrevet 6. april 2003 #13 Skrevet 6. april 2003 Jeg drømte i natt at jeg ikke fikk tak i en jeg har en del med å gjøre i fritiden min. Mannen hennes nektet meg å snakke med henne - for hun hadde fri. Jeg prøvde å si hvor viktig dette var, men det hjalp ikke. SÅ frustrerende! Ellers har det vært et meget aktivt natteliv i det siste... jeg skravler og ler og pludrer i ett sett - i følge min mann.
koldbruna Skrevet 6. april 2003 #14 Skrevet 6. april 2003 Jeg drømmer ofte og snakker mye i søvne sier min mann. Det som preger drømmeverden min hver natt nå er Arven og det oppgjøret,blir ikke helt klok på drømmen egentlig,men drømmer at jeg klorer og biter den ene onkelen min i en rettsak. Det er enkelte ganger så komisk at jeg våkner av at jeg ler. Men drømmer også at sommeren er kommet og alt jeg skal gjøre når det blir FERIE. koldbruna
Gjest Embla s Skrevet 6. april 2003 #15 Skrevet 6. april 2003 Jeg drømmer vanligvis mye (eller: alle drømmer mye hver natt, så jeg mener self. at jeg vanligvis husker mye av det jeg drømmer), men i det siste har jeg nesten ikke husket noen ting. Det eneste jeg husker fra i natt, var at jeg var gravid... Det var litt sånn "neimen det var dumt, jeg er visst gravid. jaja, ingen ting å gjøre med det..." (altså veldig trivielt...)
Gjest Donna Skrevet 6. april 2003 #16 Skrevet 6. april 2003 Noen fæle greier om en diger edderkopp som jeg ikke ble kvitt ...*grøsse*:o Og så hadde jeg en meget koselig drøm som jeg ikke vil si mer om :oops: drømmer ofte flere ting samme natt jeg ......ikke alltid jeg husker det - men oftest gjør jeg det Ikke alltid man ønsker å huske ......jeg også har drømt om ungene i barnehagen ...fæle greier ...sikkert pga at jeg føler et enormt stort ansvar for de .....
Ani Skrevet 6. april 2003 #17 Skrevet 6. april 2003 Lisa Iflg. en drømmetydeside på nettet symboliserer diamanter hva du synes om deg selv. Stemmer kanskje bra om du er sliten for tida? (redd for å "gå i stykker", "miste" deg selv?? Interessant, hva? Finner ofte mer mening i drømmene mine etter å ha sjekket denne siden! droemmetydning.com
aline Skrevet 7. april 2003 #18 Skrevet 7. april 2003 drømmer plutselig rare drømmer jeg.... èn natt drømte jeg at søstern min og jeg BAKTE BARN!!! :o Vi lagde paideig og la i paiform, med små paidei-reder nedi (seks i hver pai for å være eksakt...) som vi dekket til med deig oppå og snittet snitt i, slik skikkelig donald duck-paier ser ut!! Snodig drøm! neste natta drømte jeg at søstern og jeg var på busstur, masse andre mennesker også, men de kjente vi ikke. Kjørte buss uti ett boligstrøk hvor det var masse spennende ville dyr, men det skulle ikke være noen farlige der. Bussen stoppet, noen gikk ut for å se på dyra. Plutselig kom det en DIGER tiger smygende, den slo etter en ung mor med barn som sto rett utenfor bussen, men søstern klarte å varsle henne å rope dukk, så hun ikke ble truffet. Så gikk den i direkte angrep på bussen, veltet hele bussen trill rundt, ned en liten bakke og rundt, men den landet på hjula igjen, og etter litt tomling fikk vi startet bussen å kjørt av gårde. Vi måtte kjøre, fordi vi visste at tigeren ville følge etter bussen vår, og vi var nødt til å ta den med oss videre.... tjo-ho... prøvde meg på litt personlig drømmetydning da.. jeg er nemlig tiger i det kinesiske horoskopet, jeg har angrepet meg selv på flere plan (og delvis søstern min...) de siste mnd (terapi), alt har blitt snudd på hode, alle mine tankemønstre og formeninger er blitt snudd opp ned og rundt! Men jeg føler jeg har landet på beina igjen, og begynner så smått å gå videre, bevisst på at den delen jeg før ikke har godtatt ved meg selv, nå er en del av meg som kommer til å gå sammen med meg resten av livet, og at den kunne vært farlig for både meg og andre dersom jeg ikke hadde tatt det opp med meg selv/ angrepet meg selv nå. he-he... kan ikke mye om drømmer, men når jeg tenkte litt på det, så falt det innmari naturlig at tigeren var meg selv, som angrep meg selv, og at jeg ble rullet rundt men landet på beina og gikk videre, klar over at jeg måtte ha meg meg tigere, altså den delen av meg som jeg ikke har akseptert før. :oops: Men jeg har da ikke peil, ble bare litt tolke-lysten!! artig med drømmer uansett, vanligvis husker jeg ingen av dem.
Livets datter Skrevet 7. april 2003 Forfatter #19 Skrevet 7. april 2003 He he... minner meg litt om en drøm jeg hadde en gang. Vi hadde vært en hel gjeng på fest. Det var en slik type fest hvor veldig mange hadde med seg barna sine. Da vi skulle rydde festlokalet etterpå, fant vi et barn som var "til overs". I og med at ingen "eide" det, skulle vi stemme om hvem som skulle få det. Det ble meg, hi hi. Husker jeg var glad for at det gikk slik, så slapp jeg både svangerskap og fødsel, he he...
*Lisa* Skrevet 8. april 2003 #20 Skrevet 8. april 2003 Iflg. en drømmetydeside på nettet symboliserer diamanter hva du synes om deg selv. Joa, ikke umulig det. Men det var forsåvidt ikke diamantene i seg selv som var sentrale, mer at det er smykker jeg er veldig glad i og som betyr mye for meg. Følelsen i drømmen var at jeg hadde rotet bort og ødelagt noe fint, og at det var leit. Men takk for innspill! Kan jo alltids være en kombinasjon av tydningene ute og gå her også.... *Lisa*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå