Gjest Proff Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hei. Jeg har installert nytt tastatur i min bærbare pc. Men repitisjonsforsinkelsen gjør det ikke effektivt å skrive. Hver gang dobbel konsonant opptrer må jeg stoppe opp og vente litt for at begge bokstavene skal bli skrevet. Piltastene er også slik. Jeg får flytet markøren bare et hakk videre for hver gang jeg tryker på tasten, og jeg kan ikke trykke for fort for da skjer det ingen ting. Holder jeg den nede blir markøren bare stående på stedet hvil. Kan man få gjort noe med dette?
mamut75 Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hvis det er et trådløst tastatur så kan det kanskje høres ut som om noe forstyrrer forbindelsen mellom senderen og tastaturet , eventuelt at det er dårlig batteri eller noe eller kanskje at senderen til tastaturet ditt er dårlig . (Det hender en gang imellom at man får noe dårlig rett ut av pakke når man åpner den )
Gjest Proff Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Hvis det er et trådløst tastatur så kan det kanskje høres ut som om noe forstyrrer forbindelsen mellom senderen og tastaturet , eventuelt at det er dårlig batteri eller noe eller kanskje at senderen til tastaturet ditt er dårlig . (Det hender en gang imellom at man får noe dårlig rett ut av pakke når man åpner den ) Det er ikke trådløst, det er integrert i lapptoppen.
Veslejenta Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Har du sjekket hva repetisjonsforsinkelsen og hastigheten står på? Gå inn på kontrollpanel -> skrivere og annen programvare -> tastatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå