Kakaokopp Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Jeg skal på konsert å se Muse den 23 oktober i spektrum. Kommer med fly fra Bergen, og regner med jeg tar flytoget innover til sentrum. Er vel den første gangen jeg er på en skikkelig konsert, og lurte på om noen der ute hadde noen tips ? Gjelder alt mulig egentlig, feller, gode idèer, ting å ta med, ting man ikke tar med, osv.. (:
Daria Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Har du ståplass? I så fall er flate, gode sko et must. Og ta med minst mulig -ideelt sett bare det du får plass til i sikre lommer.
Gjest Elfrida Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Darias svar tiltredes; gode sko og minst mulig å bære på - helst bare det du får plass til i lomma.
Kylling Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Og pass godt på tingene dine. Jeg har blitt frastjålet litt av hvert på konserter. Heldiggrisen som skal se Muse! De er knallbra live. Gled deg!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Ørepropper! Med fare for å høre ut som min egen bestemor her: Jeg -fatter- ikke hvorfor de MÅ spille så jævla høyt...
Kakaokopp Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 Ørepropper! Med fare for å høre ut som min egen bestemor her: Jeg -fatter- ikke hvorfor de MÅ spille så jævla høyt... Er det virkelig nødvendig ? med propper mener jeg..
Daria Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Jeg har hatt stor glede av ørepropper på konsert Man hører mer enn godt nok likevel, men slipper piping i ørene etterpå...
Kosemose Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 (endret) [ Endret 2. april 2008 av Kosemose
Tabris Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Det er førstemann til mølla på slike konserter - de som kommer først og som har litt albuer får de fremste plassene. (Jeg burde vite, som har vært på fire Bon Jovi-konserter. ) Ellers er jeg enig i at du bør ha med deg så lite som overhodet mulig.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Er det virkelig nødvendig ? med propper mener jeg.. Ja. Selv -med- ørepropper kan det være ubehagelig høyt. Lyden blir faktisk som oftest bedre med propper enn uten i tillegg. De gangene jeg har gått ifra øreproppene mine hjemme har jeg vært halvdøv til godt utpå dagen derpå. Er ikke særlig kjekt med øresus og måtte rope til folk for å høre din egen stemme. Ta iallefall med deg propper, de koster en slikk og ingenting. Så kan du putte dem inn ved behov. Men at man får nedsatt hørsel etterpå merker man ikke før man kommer ut og fremdeles er nødt til å rope til hverandre til tross for at det er stille ute...
Kylling Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 Jeg synes lyden og opplevelsen blir veldig ødelagt av å bruke skumgummiørepropper. Selv har jeg tenkt å investerere i noe ordentlige tilpassede øreplugger som ikke ødelegger lydkvaliteten, bare demper lyden noen hakk. Merker at jeg skulle kjøpt sånne for lenge siden, for jeg har vært på over 60 konserter og begynner å kjenne at det sliter på ørene.. Har brukt skumgummipropper innimellom når jeg har følt det har vært for ille, men at det ikke ødelegger konsertopplevelen, det er noe tull.
Gjest Elfrida Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 På de aller fleste konsertsteder kan man få kjøpt et par ørepropper for en tier eller så. Jeg bruker det innimellom, men det blir ikke heelt det samme nei. Tilpassede ørepropper er veldig fint, men dyrt, og det er kjipt når du mister en...
Meaty Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Satser du på første rad eller? Hvis du gjør det kan jeg gi deg masse gode råd....jeg har vært på 30 R.E.M.-konserter, har vel tilbragt flere døgn tilsammen i kø Let me know
Kakaokopp Skrevet 17. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. september 2007 Satser du på første rad eller? Hvis du gjør det kan jeg gi deg masse gode råd....jeg har vært på 30 R.E.M.-konserter, har vel tilbragt flere døgn tilsammen i kø Let me know Tusen takk for tilbudet, men tror jeg satser på å holde meg litt i bakgrunnen hvertfall første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå