Gå til innhold

Bestillte bilde fra allposters.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte bilde med ramme og glass fra allposters.com. Fikk hentelapp i posten og hentet det på postkontoret. Da jeg kom hjem viste det seg at glasset var knust! :( Betalte 1500kr inkl toll osv og det er mye penger for meg. Ringte til posten og de sa det eneste jeg kune gjøre var å fylle ut en skademelding, men jeg måtte nok bevise at skaden var skjedd i Norge! Det er jo helt klin umulig å vite hvor skaden er skjedd!? Huff..vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Utrolig kjipe greier i hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bestillte bilde med ramme og glass fra allposters.com. Fikk hentelapp i posten og hentet det på postkontoret. Da jeg kom hjem viste det seg at glasset var knust! :( Betalte 1500kr inkl toll osv og det er mye penger for meg. Ringte til posten og de sa det eneste jeg kune gjøre var å fylle ut en skademelding, men jeg måtte nok bevise at skaden var skjedd i Norge! Det er jo helt klin umulig å vite hvor skaden er skjedd!? Huff..vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Utrolig kjipe greier i hvertfall.

Ikke fortvil, Om det bare var glasset som var ødelagt, så er nok det enkleste å bare kjøpe nytt glass. Det får du hos en glassmester, og koster nesten ingenting :)

Jeg ville ihvertfall heller gjort det enn å ta mange runder med Posten/Allposters.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Ta kontakt med allposters og forklar hva som har skjedd, er du heldig erstatter de bildet. Har selv opplevd lignende med dvdfilmer og fått tilsendt en ny.

Hvis de ikke vil sende et nytt bilde er nok det enkleste og kjøpe nytt glass.

Skrevet

Gjest spør hvem som har skylden for at glasset er knust, og Mea Culpa svarer i tråden :fnise:

Har bløt humor, vet det :sjenert:

Skrevet

Så lenge ikke bildet er ødelagt, ville jeg bare fått tak i et nytt glass.Det er utrolig vanskelig å få slike glass hele frem i posten, Skal dere bestille bilder, vil jeg anbefale dere å bestille bare bildet og heller ramme det inn her hjemme..pakker blir ikke enkeltvis løftet fint avgårde og lagt ned, de blir kastet opp i containere og kan risikere å få mange tunge pakkker oppå..Det må pakkes utrolig godt hvis det skal holde en tur innom posten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...