Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en litt morsom diskusjon med noen venninner, tenkte jeg ville høre hva andre mener. Det var ei som var forelsket i en fyr, og han hadde fått seg annen dame. En av de andre trøstet henne med at det kunne vært verre, han kunne vært homo. Men da mente hun at det faktisk hadde vært lettere å takle at han falt for en mann enn for en annen dame. Mens andre mente at hvis han er hetero så kan det i hvert fall være håp for senere. Hva mener dere? Er litt enig med hun som foretrakk at han var homo. Syns det hadde vært MYE lettere å takle å være venner med han fortsatt! Og så ville det på en måte vært lettere å slå seg til ro med at man ikke har sjans! Hvis han har en annen dame ville det vært pinlig å omgås dem, og sjalusien ville vært i bildet hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet (endret)

Eh...veldig merkelig problemstilling.

Aldri tenkt over det, og det gjør ingenting fra eller til, det er en grunn til at de ikke er sammen.

Endret av StockDama
Skrevet

:ler: Festlig!

På en måte hadde det jo vært ålreit om han hadde vært homo da. "Det er ikke MEG det er noe i veien med, han liker ingen jenter!"

Samtidig så hadde det jo vært ålreit å vite at man hadde hatt sjansen senere kanskje? Iallefall sånn i komme-over-fyren-fasen.

Skrevet
:ler: Festlig!

På en måte hadde det jo vært ålreit om han hadde vært homo da. "Det er ikke MEG det er noe i veien med, han liker ingen jenter!"

Samtidig så hadde det jo vært ålreit å vite at man hadde hatt sjansen senere kanskje? Iallefall sånn i komme-over-fyren-fasen.

Det tror ikke jeg. Det er alltid lettest å komme over ting som er skikkelig slutt.

Skrevet

Heller en annen jente. Ville vært mye verre å vite at forholdet var basert på en løgn, enn at han faller for en annen. Så lenge jeg en gang har betydd noe for personen romantisk sett, så har jeg i alle fall minner og se tilbake på. Hvis han skulle foretrekke en annen, så tenker jeg ikke nødvendigvis at det er meg det er noe galt med. Har heldigvis ikke den derre automatiske sjalusi-tanken.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Det du skriver der blir så veldig individuelt!

Noen takler kanskje bedre at mannen får seg en annen mann (?) for da er det liksom ikke deg som kvinne det er noe galt med!

På den annen side har du heller ingenting å stille opp med mht. å kle deg sexy med struttende pupper...mm.

Om det er ei dame han er sammen med, så blir problemet omvendt av det jeg skrev istad!

Hadde selv kanskje foretrukket at mannen min falt for en annen mann framfor en dame...men urk :eeeh: nei huff, har vel egenlig ikke tenkt tanken og har heller ikke noe behov for det!

Men hadde nok foretrukket en mann i det tilfelle ja, sånn er det bare - rart men sant!

Nei, vet egentlig ikke hva som er mest ille jeg., om jeg hadde blitt utsatt for noe sånn.... :sjenert:

Endret av Silmarill
Skrevet

det her har jeg faktisk snakka med venninder om.og jeg hadde helt klart takla det mye bedre å bli dumpa for en mann ,enn for en annen dame.det hadde ikke stikki meg så dypt i hjertet,for jeg kunne ikke ha gjort noe med det uansett..

Skrevet

Jeg var forelska i en homo.. Vi møttes, ble veldig gode venner som hang sammen 24/7. Når jeg begynte å få følelser for han, og han merket dette. Så fortalte han meg at han var bare intr. i menn. Akkurat der og da var det som alle "forelskelse-følesene" forsvant.. Tror jeg hadde fått kjærlighetssorg om det var en annen jente.

Nå er vi verdens beste venner som stikker ut på byn og sikler på gutter sammen :fnise:

Skrevet
Jeg var forelska i en homo.. Vi møttes, ble veldig gode venner som hang sammen 24/7. Når jeg begynte å få følelser for han, og han merket dette. Så fortalte han meg at han var bare intr. i menn. Akkurat der og da var det som alle "forelskelse-følesene" forsvant.. Tror jeg hadde fått kjærlighetssorg om det var en annen jente.

Nå er vi verdens beste venner som stikker ut på byn og sikler på gutter sammen :fnise:

Sånn hadde det nok blitt for meg også ;)

Homo hadde helt klart vært å foretrekke - har faktisk tenkt på denne problemstillingen en hel del ;)

Skrevet
Heller en annen jente. Ville vært mye verre å vite at forholdet var basert på en løgn, enn at han faller for en annen. Så lenge jeg en gang har betydd noe for personen romantisk sett, så har jeg i alle fall minner og se tilbake på. Hvis han skulle foretrekke en annen, så tenker jeg ikke nødvendigvis at det er meg det er noe galt med. Har heldigvis ikke den derre automatiske sjalusi-tanken.

Det står vel ikke her at de har hatt et forhold.... Hun var FORELSKET i en fyr står det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...