Gå til innhold

Glassdildo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg glassdildo og butplug. Noen som har anbefallinger å komme med? Det finnes jo ørten forskjellige..

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi shit, glassdildo? Håper de er tykke og robuste nok til å ikke knuse inni der! :hår:

Har aldri hørt om dette engang, jeg.. er det noe annerledes med glass enn med silikon?

Skrevet
Oi shit, glassdildo? Håper de er tykke og robuste nok til å ikke knuse inni der! :hår:

Har aldri hørt om dette engang, jeg.. er det noe annerledes med glass enn med silikon?

De anbefalles visst virkelig. De er mye mer hygieniske og allergifri og har mye høyere kvalitet og "levedyktighet" enn vanlige dildoer. :9

Skrevet (endret)
Jeg skal kjøpe meg glassdildo og butplug. Noen som har anbefallinger å komme med? Det finnes jo ørten forskjellige..

;)

vil anbefale å kikke på erotikknett sin shop.

der har dei ganske mange..

vil og anbefale å kjøpe ein billig ein først, i tilfelle du ikkje liker det. dei har noen ganske billige, og noen litt dyrere...

eg kjøpte en billig, ikkje fått testet den så veldigt mye, men funker fint =)

dei fleste har eit håndtak, så det passer jo bra dersom du og typen skal bruke den sammen ;)

dersom du liker å leke med varme og kulde, vil eg virkelig anbefale glassdildo. legg den i varmt vatn dersom du vil ha den varm, og i kjøleskapet visst du vil ha den kald:)

er også meget lett å holde rein og det skal ikkje mye glidemiddel til for at den er klar til bruk..

og så er dei så fine å se på :)

har lest om mange som rett og slett blir avhengig :P

en billig

http://shop.erotikknett.no/main.php3&P...;PNO=57913.html

og ein litt dyr

http://shop.erotikknett.no/main.php3&P...;PNO=56354.html

Endret av muesli_5
Skrevet

*Det var en stiv pris for en glass statue gitt , kanskje glassdildo selger man skulle vært . :fnise:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Hei!

Har ikke prøvd en av glass selv, men da jeg leste innlegget ble jeg ganske interessert! He he.. sjekket på nettet og fant denne siden: xxxx

Dette så ut til å være noen skikkelig kule "karer"...

-meg-

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...