Gå til innhold

Camp Molloy i går...

Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg så litt på, tror det var rødt lag som vant. Blått på andre og grønt sist. Det eneste jeg vet sikkert er at grønt lag kom sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på og synes det er rart at de har så lave seertall. Får som regel med søndagsreprisen - klokken 20 i ukedagen er jeg som regle opptatt med andre ting.

Det er et bra program, jeg savner bare mer svette og tårer og krangling og slit, fremfor konkurransefokuseringen hele tiden. Synes også "fridag-programmet" mandager er litt tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scampi

Jeg ser det også på søndager - genialt å få med seg hele uken i en fei :) og særlig på søndag når det ikke er så mye å ta seg til i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Camp Moloy må jo bare være det dårligste reality konseptet som noen gang har sett dagens lys. Det er jo det samme hvær jævla dag, løpe i skogen med 20 kg på ryggen!!!

Ok da, det er jo litt morro å se på jentene som tror de "kan klare alt som gutter kan" :hoho: snakk om selvbedrag. De må jo for faen nesten bæres over målstreken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt lag vant, grønt lag kom på andre og blått lag tapte. Marianne ble stemt hjem dessverre.

Camp Molloy er da mye et mye bedre reality program enn både BB og temptation island og alle de der hjernedøde reality programmene! :wink:

Er mye artigere å se på når de får skikkelige utfordringer og må jobbe hardt for premien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Eowyn, det er mye bedre med realitykonsepter der deltakerne må jobbe for å vinne prmien. Synes Camp Molloy er spennende jeg. Liker å se litt fysiske utfordringer også. Blod, svette og tårer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke noe gøy i sitte å se på en gjeng surmulende bonder innestengt i et hus som ikke har noenting å gjøre. :ler:

Camp Molloy og 71 grader nord er de to beste realityprogrammene jeg har sett, er skikkelig spennende å se på. Så det følger jeg med på hver dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...