Gjest Gjest_adele_* Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Går det ann å få bort? er benken ved siden av vasken.. den er hvit,, sånn glatt overflate.. er ikke min benk
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Nei, det går ikke bort. Sølte litt sånn farge for 10 år siden på benken til mamma, og den flekken er der enda. Desverre. Sølte også litt i en håndvask der jeg bodde før, den flekken ble heller ikke borte. Så det sitter godt. Men kanskje litt maling kan dekke over? Spesielt for den benken da.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Du må bruke en sterk colgate tannkrem og smør på det. La det litte over natten og vips så er det borte. Har gjordt det mange ganger selv og fått sølt. men det har alltid gått bort med hjelp av tannkrem,.
April75 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Jeg sølte også hårfargemiddel på min hvite baderomsbenk. Etter å ha sett hva "Swiffer" har fått vekk av andre flekker, prøvde jeg den på den da litt gamle flekken og den gikk vekk! Det var den "Swiffer" typen som er en svamp med en myk side og en skure side. Selges i 8(?) pk i vanlig dagligvare.
Gjest Gresshoppa Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg anbefaller som gjest å bruke tannkrem. Jeg har bare prøvd colgate, men andre typer funker sikkert det og. Gni det skikkelig inn og la det stå og virke en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå