Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Må bare skrive et sted..Har akkurat hatt mitt livs nydeligste sex og han har gått nå.Jeg er på vei ut av et annet forhold men han kommer hit i morgen (om noen timer, og mulig han forventer sex.) kremt...vil han merke noe?,litt krise det. Har absolutt ikke vært opptatt av størrelsen på penis men etter i kveld så har jeg vel funnet ut at det nok hadde en del å si for meg alikevel uten at jeg var klar over det.Jeg er 24år men jeg har aldri hatt orgasme i samleie tidligere. Nå fikk jeg 3!! og jeg er i skyene og får ikke sove. Må liksom fortelle til noen nå..Hans penis var av en str.jeg bare hadde hørt rykter om men ikke trodde eksisterte.Det var helt hakeslipp men jeg innrømmer det var pirrende ja. Den var svært bred men også veldig lang så den var litt for stor i begynnelsen men det ble sååå deilig. Har hørt at man bare har følsomhet ytterst i skjeden(?) men når han fyllte meg så fullstendig helt i bunnen så føltes det masse helt inn det er hvertfall sikkert. Og viktig, han kunne virkelig bruke den! Men nå føler jeg meg helt "utslitt" der nede. En god følelse, men skjeden er liksom helt oppsvulmet og veldig øm og åpen.Det er vel normalt etter sånn sex, men hvor lang tid bruker skjeden på å trekke seg sammen som før.(For det gjør den vel håper jeg?) Får altså snart besøk og jeg har allerede dårlig samvittighet selv om jeg absolutt ikke trenger ha det. Vil han merke at jeg har hatt sex? Han er vesentlig mindre utstyrt og akkurat nå er skjeden så tøyd ut som den aldri har vært.. Håper det ikke merkes for å unngå ubehageligheter selvsagt
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Han merker det nok, iverfall om du ikke har brukt kondom. Og uansett om det ikke merkes eller ei, ikke utsett han for smittefare så sant det ikke allerede er et åpent forhold mellom dere, og han vet at han spiller russisk rulett.
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Så du tror du klarer å gjennomføre sex med typen etter dette også? Om ikke kan du jo skylde på mensen eller noe og gi ham en bj isteden. Kommer du til å treffe han andre mer? Hørtes jo ut som det var success. Kan jo bli rart å ligge med en som har vesentlig mindre pikk nå kanskje? Frank
Gjest milkyway Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Max don't have sex with your ex, velg heller han fantastisk store :-D
Gjest =tentacle= Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Hvor lang tid skal du bruke på å "være på vei ut" av forholdet ditt? Synes det høres best ut å bruke gårsdagens sex som et punktum. Ikke tilby din egen kjæreste en merkbart nybrukt vagina, skjønner ikke at du vurderer det engang. "Mulig han forventer sex"???
minemor Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Hvor lang tid skal du bruke på å "være på vei ut" av forholdet ditt? Synes det høres best ut å bruke gårsdagens sex som et punktum. Ikke tilby din egen kjæreste en merkbart nybrukt vagina, skjønner ikke at du vurderer det engang. "Mulig han forventer sex"??? ENIG!!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Må bare skrive et sted..Har akkurat hatt mitt livs nydeligste sex og han har gått nå.Jeg er på vei ut av et annet forhold men han kommer hit i morgen (om noen timer, og mulig han forventer sex.) kremt...vil han merke noe?,litt krise det. Har absolutt ikke vært opptatt av størrelsen på penis men etter i kveld så har jeg vel funnet ut at det nok hadde en del å si for meg alikevel uten at jeg var klar over det.Jeg er 24år men jeg har aldri hatt orgasme i samleie tidligere. Nå fikk jeg 3!! og jeg er i skyene og får ikke sove. Må liksom fortelle til noen nå..Hans penis var av en str.jeg bare hadde hørt rykter om men ikke trodde eksisterte.Det var helt hakeslipp men jeg innrømmer det var pirrende ja. Den var svært bred men også veldig lang så den var litt for stor i begynnelsen men det ble sååå deilig. Har hørt at man bare har følsomhet ytterst i skjeden(?) men når han fyllte meg så fullstendig helt i bunnen så føltes det masse helt inn det er hvertfall sikkert. Og viktig, han kunne virkelig bruke den! Men nå føler jeg meg helt "utslitt" der nede. En god følelse, men skjeden er liksom helt oppsvulmet og veldig øm og åpen.Det er vel normalt etter sånn sex, men hvor lang tid bruker skjeden på å trekke seg sammen som før.(For det gjør den vel håper jeg?) Får altså snart besøk og jeg har allerede dårlig samvittighet selv om jeg absolutt ikke trenger ha det. Vil han merke at jeg har hatt sex? Han er vesentlig mindre utstyrt og akkurat nå er skjeden så tøyd ut som den aldri har vært.. Håper det ikke merkes for å unngå ubehageligheter selvsagt Han vil merke det ja, særlig dersom tykkelsen på de to penisene er vesens forskjellige. Jeg er selv en middelaldrende mann som er gift men en kvinne med et stort sexbehov som har en ung elsker med et svært grovt utstyr. Selv har jeg relativt lite utstyr. Nå hun har hatt sex med ham er det ingen motstand når jeg kommer med min mindre penis. Hun kjenner nesten ikke at jeg er inne i henne etter at hun har vært sammen med ham. Venter du en dag, vil han ikke merke det da skjeden har trukket seg sammen igjen, men over tid vil du bli videre og sex med en mindre utstyrt mann samtidig som du er sammen med den store, vil ikke bli det samme.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Han vil merke det ja, særlig dersom tykkelsen på de to penisene er vesens forskjellige. Jeg er selv en middelaldrende mann som er gift men en kvinne med et stort sexbehov som har en ung elsker med et svært grovt utstyr. Selv har jeg relativt lite utstyr. Nå hun har hatt sex med ham er det ingen motstand når jeg kommer med min mindre penis. Hun kjenner nesten ikke at jeg er inne i henne etter at hun har vært sammen med ham. Venter du en dag, vil han ikke merke det da skjeden har trukket seg sammen igjen, men over tid vil du bli videre og sex med en mindre utstyrt mann samtidig som du er sammen med den store, vil ikke bli det samme. Jeg er enig i at hun kan merke det med det samme (jeg selv blir heller bare trangere etter å ha sex siden jeg hovner opp, men greit nok) men at hun over tid blir videre er jo bare noe tull. Man strekker seg ikke permanent videre etter å hatt sex.
Gjest s0l Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Hvorfor i all verden skal du ha sex med en du er på vei ut av et forhold med? Når du allerede har hatt sex med en annen til og med.. Fordi han forventer det??? What??? Du skal ikke ha sex med noen du ikke ønsker å ha sex med fordi denne "kanskje forventer det". Vil du ikke ha stakkaren lenger, så gjør det skikkelig slutt. Ikke knull rundt og utsett kjæresten for klamydia, kjønnsvorter, herpes og det som verre er. Stakkars gutt. Skjerp deg.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Takk for svar! Ser at det hørtes rart ut,"på vei ut av et forhold, og mulig han forventer sex.."Klønete formulert og ikke helt rett heller.Forholdet var over, men vi hadde hatt sex en gang tidligere så..men dette blir for mye og komplisert å forklare her. Jeg hadde ikke sex med min ex.den dagen etter og jeg tilbød ham heller ikke min "velbrukte" vagina som noen skrev over.Jeg var vel bare litt "høyt oppe" etter denne opplevelsen. Jeg skrev jo mest for å fortelle om mitt livs "største"sexopplevelse så langt og helst høre fra andre jenters første opplevelse/erfaringer med penis str.XXL. Jeg må bare si at det kjentes en 2-3 dager etterpå..,men jeg svever faktisk enda når jeg tenker på sexen vi hadde. Det kan umulig stemme at vi bare har følsomhet ytre del av skjeden? Jeg vet han vil treffe meg igjen så...jeg tror nok jeg "tilfeldigvis" går dit jeg vet jeg treffer han hihi..
Gjest milkyway Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Neida, jeg kjenner det godt i flere dager når han har kræsja i livmora mi, og det er godt :-D
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 Jeg skrev jo mest for å fortelle om mitt livs "største"sexopplevelse så langt og helst høre fra andre jenters første opplevelse/erfaringer med penis str.XXL. Hva mener du med XXL da?
Gjest Gjest(trådstarter) Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 Hva mener du med XXL da? Ja, jeg mener en svært stor og kraftig penis iallefall. Har ikke akkurat brukt målebånd da. Men den er utrolig tykk og lang selv i helt slapp tilstand.Faktisk en del større enn andre jeg kan sammenligne med selv med full ereksjon. Den er iallefall over 20cm med utrolig tykkelse. Den blir liksom ikke helt stiv..er det vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Hva mener du med XXL da? Ja, jeg mener en svært stor og kraftig penis iallefall. Har ikke akkurat brukt målebånd da. Men den er utrolig tykk og lang selv i helt slapp tilstand.Faktisk en del større enn andre jeg kan sammenligne med selv med full ereksjon. Den er iallefall over 20cm med utrolig tykkelse. Den blir liksom ikke helt stiv..er det vanlig? Hehe, nå er det faktisk sånn at om en mann har en stor penis i slapp tilstand så trenger ikke den å øke veldig i str ved å bli stiv Altså han kan oppnå ca den samme str som en mann som er liten, men som vokser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå