Gå til innhold

Normal pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva mener dere en en normal pris for håroppsett og make-up til både brud og forlover? ("pakkepris")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 1590kr, da var prøvetimen innkludert, rulling av hår(noe som tok uendelig lang tid...),napping av øyenbryn og sminking på bryllupsdagen. Synes det var en helt grei pris jeg. Var der i 3 timer på prøvetimen samt ca 4 timer på bryllupsdagen.

Skrevet
Jeg betalte 1590kr, da var prøvetimen innkludert, rulling av hår(noe som tok uendelig lang tid...),napping av øyenbryn og sminking på bryllupsdagen. Synes det var en helt grei pris jeg. Var der i 3 timer på prøvetimen samt ca 4 timer på bryllupsdagen.

Det må jeg si hørtes billig ut :) hvilken salong var det?

Skrevet

Glemte å si at det var bare meg og ikke min forlover også.

Kan kanskje ha noe å si for prisen at vi bor litt utenfor byen også :sjenert:

Skrevet

Du må nok regne med 3000-4000 tilsammen for dere begge, avhengig av hvor avanserte frisyrer dere skal ha og hvor tykt/langt hår dere har.

Skrevet
hva mener dere en en normal pris for håroppsett og make-up til både brud og forlover? ("pakkepris")

Der jeg mest sannsynlig skal kjøpe kjolen min (Cleopatra i Bergen) har de full brudepynting i salongen med hår, sminke, champagne og lett mat til ca 3000kr (med prøvetime)

Mulig det er litt dyrt, men fryktelig praktisk da=)

Trenger bare møte opp på dagen, så tar de seg av resten.

De ordner forloveren min og, men har ikke spurt hva det blir. Skal dit i morgen igjen for å vise kjolen jeg likte best til venninnen min..=)

Skrevet

Det hørtes utrolig billig ut. Synes du var der usannsynlig lenge på prøvetimen.

Jeg betalte 3100 for prøvetime frisyre + håroppsett selve dagen + sminke. Jeg hadde prøvetime på sminke også, det måtte jeg betale utenom, ca 600.

Min salong tar ca 800-1000 for "enkelt håroppsett".

Skrevet

Et lite tips: The Body Shop tar ca 100,- for brude make-up. :)

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg betalte 2600 for prøvetime + håroppsett + sminke. Frisøren tok forloveren min også, vet ikke hva hun tok for det, men det var nok en del mindre siden hun ikke hadde med prøvetime og dessuten hadde mindre komplisert frisyre.

• 3 uker senere...
Skrevet
Et lite tips: The Body Shop tar ca 100,- for brude make-up. :)

hvordan makeup er det da? Er det de butikkdamene som sminker da eller?

Skrevet

noen som vet hvor mye det koster for brudesminke og prøvetime hos makeup store?

Skrevet
hvordan makeup er det da? Er det de butikkdamene som sminker da eller?

ja, det er butikkdamene som sminker. hver butikk har iallefall 1 som er opplært til å sminke andre. men man får jo selvsagt prøve først. det er fin sminke der. :)

bare tenkte jeg skulle nevne det. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...