enelam Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Lurte på om det er noen som har tatt sånn piersing i den "tappen" i øret ? ikke øreflippen altså, men den som er ved øreinngangen. eller hvordan jeg nå skal forklare det ;P isåfall, gjør det noe særlig vondt ? og det er ikke noe sånn at man f.eks kan bli lam i halve ansiktet osv ? ;P om de treffer en nerve ellernoe. takk for svar
Gjest milkyway Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 tragus mener du? Jeg har, og det var ikke behagelig, men døde ikke av det heller Ta den hos en profesjonell piercer du, jeg var så dust at jeg tok den selv (spontan jeg-har-blitt-bedøvet-hos-tannlegen-og-har-ikke-følelse-i-øret greie) og fant ut etterpå det med lammelsen, så jeg hadde jo bare flaks. Litt upraktisk å ha hvis en er glad i å ha musikk i ørene, spesielt hvis en får en betennelsekul en må stikke hull på etter hvert Men ellers er den fet som fjell
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Denne piercingtypen kalles tragus. Jeg har hatt mine i ti år, tok de hos en profesjonell piercer. Først ville hun sette en ring øverst i kanten av den, men jeg ville ha den midt på, nærmest mulig ansiktet og korte stenger. Jeg fikk viljen min, og plasseringen er super!! De sitter veldig tett til ansiktet, men jeg synes det ser best ut. Til og begynne med måtte jeg ta ut stengene da tragusene hovnet opp og erstatte de med litt større piercing-ringer, skulle egentlig ha startet med dette. Selve piercingen gjorde særlig vondt, kjente det kun når den brøt igjennom huden på forsiden og baksiden. Ellers er dette en av de mest ukompliserte piercinger man kan ha, den kan nesten umulig bli revet ut eller vokse ut, og holder seg stødig og stabil. Dersom det skulle komme betennelse, tilbyr piercere nesten alltid gratis vedlikehold, så forhold deg til dem istedenfor å operere på egen hånd. Husk at Kolorhexidin og pyrisept ikke skal brukes i ørene, bruk saltvann kjøpt på apoteket og små spritservietter som brukes til sprøytestikk kan brukes ved ferie eller reise. Lykke til!!!
Gjest milkyway Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 tragus mener du? Denne piercingtypen kalles tragus. Yeah bra!
mustapippuri Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Ikke vondt i det hele tatt syns jeg Har hatt den i ti år, og det er den eneste piercingen jeg ikke har fjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå