Gjest Hippie Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hva er deres beste tips for å få en fin glød i huden, og ikke en tam farge som ser små-syk og altfor blek og "dradd" ut?
Champagnepiken Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Frisk luft, mye grønnsaker, mye vann - og solpudder fra Chanel. :-)
Gjest itla Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 (endret) Utenom å pøve å ha et sunt kosthold, drikke mye vann og få nok søvn, gir denne masken huden en frisk glød, særlig hvis jeg sover med den over natten. I tillegg gir jeg ansiktet en rask massasje når jeg fjerner sminke om kvelden, som jeg faktisk tror øker blodsirkulasjonen og er ergo hudens utseende. Endret 15. september 2007 av itla
Linda644 Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Hva er deres beste tips for å få en fin glød i huden, og ikke en tam farge som ser små-syk og altfor blek og "dradd" ut? Vaseline Intensive care fuktighets krem, solpudder, mosjon og mye frisk luft
Mischa Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 The Body Shop Glow Enhancer + lys beige skimrende øyeskygge fra L'Oreal
Gjest Gjest_Lilly_* Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 The Body Shop Glow Enhancer + lys beige skimrende øyeskygge fra L'Oreal Hvordan bruker man den Glow enhancer'n? Blander man den i vanlig foundation eller? Og velger man farge utifra hudfarge eller hvordan er det med det?
Gjest Alou Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 (endret) Mitt beste tips er uten tvil selvbruningskrem. Man ser mye mer frisk ut så fort man får litt farge på huden, men det er jo selvfølgelig viktig at den gir en naturlig farge. Jeg bruker Shiseido selvbruningsgel som gir en fin fresh farge. Gir en naturlig "glow". Endret 16. september 2007 av Alou
Gjest Pax Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Frisk luft, mye grønnsaker, mye vann - og solpudder fra Chanel. :-) Det stemmer. Spis tofu også, det er bra for huden. Da kan man droppe pudderet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå