Gjest Gjest_gunilla_* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 har langt hår, og alt like langt. Nå vil jeg ha ny sveis, lignende eva longorias lokker... syns det er fint med litt sånn lang, tung lugg - i etasjer foran liksom...men aner ikke hvordan beskrive dette for frisøren-uten å nevne eva longoria..(det blir for fjortis og flaut syns jeg) råd?
Gjest Advena Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Tsk, er vel ikke flaut, det. Ta med et bilde av den frisyren du vil ha, så har frisøren en mer eksakt pekepinn enn bare en beskrivelse. Bedre å ende opp med slikt hår du ønsker enn å tenke på å tabbe seg ut, vel?
Gjest Thelma :-) Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 har langt hår, og alt like langt. Nå vil jeg ha ny sveis, lignende eva longorias lokker... syns det er fint med litt sånn lang, tung lugg - i etasjer foran liksom...men aner ikke hvordan beskrive dette for frisøren-uten å nevne eva longoria..(det blir for fjortis og flaut syns jeg) råd? Du kan jo si Wenche Myhre istedet det er vel ikke så fjortis?
Gjest Opa Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Hvorfor kan du ikke si det? :klø: Det er jo så mye enklere for begge to, da er dere begge enige om hva dere snakker om og mener, alle har jo sett henne Og ta gjerne med bilde av henne i tillegg.
Ce'Nedra Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg har tatt med bilder av hvordan jeg vil ha det, jeg. Sist var det Jennifer Anistons striper i håret jeg hadde lyst på. Gidder ikke å bruke penger på å bli misfornøyd lenger, så nå gjør jeg det bare sånn.
Gjest Opa Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Jeg har tatt med bilder av hvordan jeg vil ha det, jeg. Sist var det Jennifer Anistons striper i håret jeg hadde lyst på. Gidder ikke å bruke penger på å bli misfornøyd lenger, så nå gjør jeg det bare sånn. Og det er MYE enklere for frisøren og
Champagnepiken Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Alternativt ligger det sannsynligvis hårmote-magasiner hos frisøren. Kanskje du kan finne et bilde som stemmer i et av dem og vise henne?
Eowyn Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Alternativt ligger det sannsynligvis hårmote-magasiner hos frisøren. Kanskje du kan finne et bilde som stemmer i et av dem og vise henne? Ta med bilde!!!!! Jeg er frisør, og synes det er mye bedre at kunden har med et bilde, for da får jeg se akkurat hva kunden har tenkt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå