Gjest Pet Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Ser at det begynner en ny sesong Sopranos i kveld, sesong 6 del 2. Har ikke sett på det før - "må" man ha sett det tidligere for å få med seg poenget, eller er det ok å hoppe inn nå?
Gjest StockDama Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 kan sikkert hoppe inn når som helst, man får som regel med seg hva som skjer i slike serier uansett hvor langt ute i serien det er.
Drua Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jeg anbefaler å se denne fantastiske serien fra begynnelsen av, ikke begynne med slutten- del 2 av av sesong 6 er de aller siste episodene. Det blir litt bortkastet, selv om du får med deg hva som skjer. Det er mye historie, mange personer, gamle demoner og mye symbolikk i Sopranos, og jeg håper og forventer at en del av trådene samles mot slutten (har ikke sett ferdig ennå). 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Jeg anbefaler også å se fra start. God serie! Anonymkode: 9ef22...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg anbefaler også å se fra start. God serie! Anonymkode: 9ef22...7ad TS har nok ventet spent på svar i over 17 år... Anonymkode: 52847...e80 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå