Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fjaset rundt i SL her i går, på leting etter helikopter, og fant da en øy hvor de solgte mange forskjellige typer, samt fly.

Så senere tok jeg med min kjære Pail dit, for å vise frem leketøyet til salgs, og da vi vandret rundt der fant vi muligheten for fallskjermhopping.

Jeg prøvde først en gang alene, og så neste runde ble Pail med opp til 4000m.

På vei ned fant min kjære ut at hun skulle teste ut om det var mulig med kyssing i lufta. Scriptet ble aktivisert og jeg trykket ja. Det som skjedde da var at det kom en lyd ala "splat" og jeg ble plutselig liggende i fosterstilling på 2000-2500m høyde.

Så nyt utsikten, og ikke driv på med nærhet der oppe. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen rare bieffekter her og der ja. Fikk en freebie som het noe med hoover for en tid siden. Skal si den "hoovet". Jeg stoppet ikke før jeg var langt oppi universet og da bare fordi jeg trykket release.

Hadde ikke fallskjerm så jeg skal si det ble "splat" det også... :ler: .

Skrevet

Hehe, ja jeg så forøvrig en fyr som løp rundt i et kjøpesenter der inne, og delte ut gratis diamantring til alle han så, og ba dem ta den på seg.

Problemet var at det var en rakett, som dro deg oppover og oppover. haha.

Skrevet
Hehe, ja jeg så forøvrig en fyr som løp rundt i et kjøpesenter der inne, og delte ut gratis diamantring til alle han så, og ba dem ta den på seg.

Problemet var at det var en rakett, som dro deg oppover og oppover. haha.

:fnise: Den greia har faktisk jeg også fått - tror jeg, men ante uråd og prøvde den ikke. Kunne forøvrig trengt en rakett i går da Pail introduserte meg for fenomenet "skybox". Sjelden har jeg ramla så langt og så mye på så kort tid. (Og det er ikke ofte jeg ler høyt bak tastaturet heller.)

Sitat etter at jeg tabbet meg og fjernet "gulvet der oppe" på en heller ufrivillig måte (unnskyld språket i det etterfølgende - det var litt farget av stundens alvor):

Cata (i fritt fall og oppgitt over egen dumhet) : Paiiiiil, når du ramler etter meg så trykk "fly" faen så fort.

Pail (lenger opp i lufta og lett stressa pga. boks som ble hengende igjen): Faen ta deg!

:ler:

Skrevet

Hahahah.. ja !.. BOKSEN MIIIIIIIIN!

jeg skjønte jeg ikke skulle ha fulgt etter deg ut på din plate.... stoler bare på meg selv i SL... ja å så Fubaren da :)

Men utrykket "fly som faen" kom vel til sin rett i går tenker jeg...

Skrevet
Hahahah.. ja !.. BOKSEN MIIIIIIIIN!

jeg skjønte jeg ikke skulle ha fulgt etter deg ut på din plate.... stoler bare på meg selv i SL... ja å så Fubaren da :)

Men utrykket "fly som faen" kom vel til sin rett i går tenker jeg...

Altså....det var ikke noe galt med plata mi - hvis jeg ikke hadde fjernet den ved et uhell. Mennnneeeeeeh.....det kom litt feil ut da den forsvant på mystisk vis.

Da gikk det nedenom og hjem (til dere).

Skrevet

Jeg fikk "fykeretttilværs"-dings av Cata en gang og skjønte ikke hvordan den skulle stoppes før jeg var langt oppi skyene.

Heldigvis går det ikke an å dø i Second Life (vi kjenner bare et unntak).

Tross alt er fyke-dingsen bedre enn den stygge eksplosjonstingen (også Cata sin).

Skrevet

Dette med at "noen" fjerner gulvet i skyboxen, er ikke ukjent for min del. Jeg har jo en arbeidsformann på høye hæler som distraherer meg ofte, og da skjer slike uhell fort. :rødme:

Skrevet

Da vi holdt på der oppe og to av oss ramlet ned, så kunne vi faktisk høre hælene til arbeidsformannen din helt ned. Hun tuslet vel rundt der oppe på jakt etter boksen sin.

Skrevet
Jeg fikk "fykeretttilværs"-dings av Cata en gang og skjønte ikke hvordan den skulle stoppes før jeg var langt oppi skyene.

Heldigvis går det ikke an å dø i Second Life (vi kjenner bare et unntak).

Tross alt er fyke-dingsen bedre enn den stygge eksplosjonstingen (også Cata sin).

Jammen jeg visste ikke helt at fykedings var fykedings - tror jeg. Pang-dingsen derimot.... :sjarmor: : Men det er ikke jeg som har brukt den borti andre deler av nabolaget altså - hvis det var en sånn det om IM om i går.

Dette med at "noen" fjerner gulvet i skyboxen, er ikke ukjent for min del.

Øhm, "noen" var omtrent på samme plan som meg da uhellet skjedde. Kanskje det ikke var meg som fjernet gulvet likevel? :lur:

Da vi holdt på der oppe og to av oss ramlet ned, så kunne vi faktisk høre hælene til arbeidsformannen din helt ned. Hun tuslet vel rundt der oppe på jakt etter boksen sin.

Søren....hun kunne godt lett etter oss også... Vi var jo vekk.

Skrevet

Høh.... når jeg sitter og leser det dere skriver her så burde jeg egentlig vite hvem "noen" er.. siden det av beskrivelsene høres ut som om jeg har vert like i nærheten av denne "noen" ved flere anledninger..

hehe... altså Fubar.., distraherer jeg deg?? :erter:

Skrevet
Høh.... når jeg sitter og leser det dere skriver her så burde jeg egentlig vite hvem "noen" er..

Hmmm, er "noen" "noen" eller er "noen" noen andre?

*forvirret* :klø:

Skrevet

Kanskje er det meg, kanskje er det deg, kanskje er det trallalei. :digge:

Skrevet
hehe... altså Fubar.., distraherer jeg deg?? :erter:

Haha jaaaaaaaaaaaaa du gjør det til tider, men nå har jeg lært, tror jeg. :-D

Skrevet

Vi får se da. :) Ta alt i sort/hvitt, skru av lyden osv. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...