Gjest Haifa Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Kjøpte en spinndyr fooundation-kost i et parfymeri nylig, men fikser ikke å bruke den. Syns makeupen striper seg, og kosten er ikke så myk og jevn som den burde være...Noen som bruker slik kost og hvordan gjør man det egentlig? Syns det er lettere med fingrene jeg, da... Svamp syns jeg suger vekk for mye... Hva syns dere?
kollektivet Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hvilket merke er det på foundationkosten din? Jeg har en foundationkost som jg er veldig fornøyd med hvert fall.
Ce'Nedra Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Har du pudderfoundation eller flytende foundation? Med flytende foundation er ikke kost noen vits i alle fall.
ehv61 Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Kan man bruke disse kostene til alle typer foundation? Hvordan blir resultatet?
Gjest Deception Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Det er ulike typer koster til ulike typer foundation. Koster til flytende eller kremfoundation, har flat, tett bust som er relativt hard. Selv bruker jeg fingrene til denne typen foundation, og reserverer koster til mineralfoundation og pudder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå