Gå til innhold

Han er ikke "klar"

Snabelsnuppa

Anbefalte innlegg

Det kan være for krevende å både ha en karriere samtidig som at du har en partner som krever at man er full av aktivitets lyst. Slik at man stadig kan reise rundt og oppleve nye steder. Alt fra Thailand til å gå på picnic minst to ganger i UKA. Picnic har en tendens til å ta veldig langt tid. Mye hurtigere å bruke micro'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare si en ting som svarer på tittelen:

Nei, det er ikke alltid det betyr det. Jeg er ei jente som ikke klarer å ha forhold, og jeg pleier å fortelle om det på starten av en flørt i tilfellet gutten vil mer senere. Alle guttene jeg har hatt en flørt med, har ønsket å ha mer etterhvert og jeg har måttet si det igjen, at jeg ikke er klar for noe forhold, men det har ikke alltid betydd at jeg ikke gidder mer. I noen tilfeller har jeg faktisk ment at jeg bare ikke er klar og kanskje vi bare skulle fortsette å holde på sånn som det har vært så langt også se etterhvert hvordan det blir. Jeg vet at det på en måte blir sånn at man gir den andre personen unødvendig håp, men man vet aldri hva som skjer senere. I andre tilfeller har jeg faktisk bare ment "nei jeg gidder bare ikke mer". Så, du må se an med han åssen det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_millan_*

Hei,

jeg har vert utfor akkurat samme situasjon. Etter 3 mnd sa han at han var ikkje klar, noe som var forstålig siden vi begge skulle reise bort de neste 3 mnd og ikke kom til å se hverandre. Men da vi kom tilbake var alt fryd og gammen, helt til han gir samme beskjed enda engang, han må ha mer tid. Da var det gått så langt at den endte med tårer og raseri fra min side, noe som ikke tok seg bra ut og som jeg har angret på i ettertid. Dropp det før det går for langt. Ikke vent på han, han kan heller ta kontakt dersom han er klar senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fortsatt at når man møter den rette så er man klar - uansett hvordan situasjonen er ellers. Kan ikke fatte et noen vil gi slipp på en potensiell stor kjærlighet bare fordi det ikke passer akkurat der og da... Ingen av de jeg har snakket med om det, tror det heller.

Eller så kan man jo vente til den rette er klar. Skal man gi slipp på en potensiell stor kjærlighet bare fordi man måtte vente litt? Du kan jo høre hva han synes du skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan man jo vente til den rette er klar. Skal man gi slipp på en potensiell stor kjærlighet bare fordi man måtte vente litt? Du kan jo høre hva han synes du skal gjøre.

Ops, leste resten av tråden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest bedre før

Bedre å få vite det nå, enn meg som fikk beskjeden etter to års forhold. Han vant ut at han igrunnen var 'lonely rider' og at han ikke var klar for monogami, barn etc... Rett og slett panikk for å binde seg. Godt du kan se ironien av det. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...