Gjest Gjest_Snuppelure_* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei, hadde hørt en del bra om Face Stockhlolm, og etter å ha blitt testet med foundationfarge på hånda, kjøpte jeg en foundation hos dem. Kjøpte og et løspudder. Er fantastisk fornød med løspudderet, fordi det demper alt av gul-skjær i huden min, MEN foundationen GIR meg jo gul skjær...mer enn jeg har fra før!! Hva er dette for noe tull, da..sukk..kan jeg gå tilbake og si at dette er jeg misfornøyd med? Skulle nok hatt en nyanse lysere...har den som heter cream. Noen som har erfaring med merket?
Gjest Deception Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jeg har bare prøvd foundation derfra i butikken; den som heter Liquid Foundation, altså ikke den matte. For meg ville fargen "natural" være en nær-perfekt match, men jeg fant ut at jeg har mange nok foundationer fra før. Hvis du har kvitteringen, får du garantert bytte foundationen til riktig farge.
Banshee Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Man bør alltid prøve foundation på halsen, for hendene har ofte litt annen farge enn ansiktet og halsen. Det ble mange feilkjøp på meg før jeg skjønte dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå