Gå til innhold

Gyllent shimmer til øynene?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Snuppelure_*
Skrevet

Jeg finner ikke den perfekte øyeskygge, enda jeg har lett lenge!! Elsker shimmercubes fra Bodyshop, men skulle gjerne hatt enda mer shimmer i dem...derfor er jeg nå på jakt etter en gyllen, gull-lysebrun skygge med mye shimmer (ikke glitter!)...

kan noen tipse meg om en slik? Har blå øyne, brunt hår og gyllen hud...gyllen farge i brun-gull-tone er fint til meg ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweekilicous
Skrevet

Jeg bruker en øyenskygge fra gosh som fåes kjøpt på vita. Fargen heter "i love that champagne". Det er en krem øyenskygge og det er da mye farge i den når jeg tar dem på. Du ser ikke så mye av selve fargen, men det blir en fin "lyshet" og skimmer på øyelokkene. Jeg liker den veldig godt :)

Skrevet

Bor du i nærheten av Oslo kan du sjekke ut MAC:) De har mange forskjellige gulløyenskygger; pudder, krem og løse øyenskygger. Eller så har de det nok på FACE Stockholm:)

Skrevet

Jeg støtter forslaget om MAC :)

Jeg har en fin gull/bronsefarget skygge derfra, jeg tror den heter "Woodwinked" eller noe lignende. Den har mye glans/skimmer i seg uten at det er glitter.

Skrevet

Jeg har en skygge fra Make Up Store som heter Gold. Den har mye skimmer, ikke glitter. Fargen er ganske lysbrun med masse gull. Jeg elsker denne skyggen, veldig fin til blå øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...