Gå til innhold

Bor det en liten "Bridezilla" i deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har regnet meg selv for å være rolig og avslappet mtp bryllupsplanlegging (og ennå har vi etter eget valg bare 7 uker mellom da vi bestemte oss, og bryllupet)

Vil at bryllupet skal være uformelt, koselig for alle. Nå er det bare to uker igjen, og jeg kjenner jeg begynner å få bridezilla tendenser

Blir helt gal :kjefte: når folk ikke gir meg tilbakemeldinger til lovet tidspunkt, hadde lyst å lage blomstermos i blomsterforretningen, da de ikke kunne si meg hvilken nyanse blomstene jeg har bestilt ville ha. (de skulle være innenfor den fargen jeg ønsket, det fikk holde) :rope: Ringene skulle vært ferdig for 5 dager siden, er ennå ikke ferdig (ja, det er jo to uker igjen, men likevel...)masse sånne småting som gir meg følelesen av å ville gå helt av skaftet :kjefte: (prøver så godt jeg kan å beherske meg, jeg er jo ikke sånn til vanlig :nei: )

Flere som har det sånn? Fortell!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har regnet meg selv for å være rolig og avslappet mtp bryllupsplanlegging (og ennå har vi etter eget valg bare 7 uker mellom da vi bestemte oss, og bryllupet)

Vil at bryllupet skal være uformelt, koselig for alle. Nå er det bare to uker igjen, og jeg kjenner jeg begynner å få bridezilla tendenser

Blir helt gal :kjefte: når folk ikke gir meg tilbakemeldinger til lovet tidspunkt, hadde lyst å lage blomstermos i blomsterforretningen, da de ikke kunne si meg hvilken nyanse blomstene jeg har bestilt ville ha. (de skulle være innenfor den fargen jeg ønsket, det fikk holde) :rope: Ringene skulle vært ferdig for 5 dager siden, er ennå ikke ferdig (ja, det er jo to uker igjen, men likevel...)masse sånne småting som gir meg følelesen av å ville gå helt av skaftet :kjefte: (prøver så godt jeg kan å beherske meg, jeg er jo ikke sånn til vanlig :nei: )

Flere som har det sånn? Fortell!!!!!

Vet akkurat hvordan du har det, føler ikke at folk hjelper til nok, særlig stakkars mannen som prøver så godt han kan å gjøre som jeg sier. Fikk hysterisk anfall her om dagen, helt uten videre, da jeg kom til å tenke på hvor mye vi har igjen. I tillegg har jeg en brudepike som ikke stiller opp for å prøve kjolen jeg har fått sydd til henne den eneste dagen det passer for syersken... Har mest lyst til å gi henne en skikkelig kjeftesmell, men sånn er jeg bare ikke... Og jeg har også bare to uker igjen!!!

:redd::overrasket::sprettoy:

Skrevet

Om det bor en liten bridezilla i meg?

Nei. Det er ikke alle som er lagt for sånt.

Men det er ganske morsomt å se venninner som tar helt av. Bare jeg slipper å høre om det hele tiden, kan de være så -zillete de bare ønsker for min del... :ler:

Skrevet

Jeg er ikke det enda ihvertfall.. Håper jeg slipper det også :fnise: Vi skal riktignok gifte oss 17.januar 2009,så det er jo en stund til. Og i tillegg er jeg ferdig med planlegging av det mest (lokalet,blomster,kirken,kjolen,sko,borddekorasjon/alt av pynt,bordkort,invitasjoner,takkekort...),så jeg sitter egentlig bare og venter på å kunne begynne å ordne litt. Godt å ha god tid,hvis ikke hadde jeg kunnet blitt en liten bridezilla,for jeg hater stress :jepp: Men så skal jeg lage invitasjoner/takkekort og ordne bordoppsettet selv,så det blir spennende å se om jeg klarer å være like rolig da,eller om det kommer en liten bridezilla i meg om ting ikke blir som jeg har tenkt i hodet mitt :sjenert:

Skrevet

Jeg følte meg litt bridezilla i dagene før bryllupet... :sjenert: kjeftet litt på mannen fordi han var treig med å gjøre sine oppgaver.. og ble helt satt ut da mannen foreslo å sette stolene på en annen måte enn vi hadde planlagt fordi da ble det mindre bæring.. jeg trumphet gjennom mitt forslag med mindre endringer, men ble dritgla da vigsleren mente at de måtte flyttes slik vi hadde ment hele veien.. Så da ble det sånn jeg ville likevel..

Nå ler vi av det.. det gjenspeilet litt hvordan planleggingen i dette hjemmet var..: Jeg ble litt satt ut fordi det ikke ble som jeg hadde sett for meg, og mannen var mest interessert i å unngå bæring.. :ler:

det var bare småepisoder og alle rundt meg syntes det virket som jeg slappet helt av og tok alt på strak arm hele veien.. (de skulle bare visst hvor godt og nøye planlagt det meste var, takk KG)

Glad i ha litt kontroll og oversikt? JA. Bridezilla? NEi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...