Gå til innhold

fambilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man?

Ettersom årene går kommer det flere barn,brylluper, og andre begienheter.

Fikk høre at til jul så får vi fambilde av den ene siden av fam.

Nå er det slik at vi har fått bryllupsbilde av foreldrene, så fikk vi bilder av ungene (tvillinger) da de var tre år. Nå er det fambilde, Neste år skal de konfirmeres og det blir bilde da og.

Det var ene siden av fam.

De andre fikk vi bryllupsbilde av, så kom det bilde av begge ungene da de var ca 2 år. Det er store bilder som er beregnet på vegg.

Begge sidene har unger fra før som har blitt store. To av de har giftet seg og bryllupsbilder kom til tante og inkel selvsagt. Snart er det barn i vente der......

Vi skal ha plass til bilder av våres egne unger\bryllupsbilde, men nå synes jeg det er nok.

har tatt ned fra vegger div andre ting for å få plass til bilder,men hvor mye bilder skal man egentlig vøre nødt til å henge opp?

ikke er jeg noe særlig for fulle vegger. fam blir jo større og større. Man kan jo ikke putte de i en skuff heller.

ikke får jeg meg til å si ifra.

Hvordan skal man løse dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det søsken, søskenbarn, foreldre, venner dere får bilder av?

Hjemme bruker vi å stille ut bildene med engang vi får de, så blir de siden lagt i en skuff. Jeg hadde nok aldri hengt opp familiebilder av hele slekten min. Tror faktisk ikke jeg ville hatt brudebilde av noen andre enn oss selv på veggen,...

Skrevet
Er det søsken, søskenbarn, foreldre, venner dere får bilder av?

Hjemme bruker vi å stille ut bildene med engang vi får de, så blir de siden lagt i en skuff. Jeg hadde nok aldri hengt opp familiebilder av hele slekten min. Tror faktisk ikke jeg ville hatt brudebilde av noen andre enn oss selv på veggen,...

Det er søsken av oss og deres barn. Siden slekten vokser fort, så blir det mye bilder.

Aner ikke va jeg skal gjøre.

Søsken som vi har nrt forhold til, så det er en lei situasjon. tante/onkelunger vil vi o ha bilder av, men kan fort bli mye.hva med den dagen våre barn gifter seg får barn. eggene blir jo fulle.

ikke har vi god plass heller.

Syns folk kan begynne å tenke litt selv.

Bilder er gitt i str...ja hva er det? Litt kortere enn a-4,men litt bredere....

putter man de i en skuff, så blir de vel etterlyst.

Er vel flere enn oss som har fått mye bilder?

Skrevet

Åj,...får dere så store bilder!!

Selv har jeg valgt å ha ett bilde på veggen av mine søsters barn, det kommer jeg til å skifte ut når de blir eldre (og kanskje flere). Jeg synes det holder med ett bilde, og velger derfor å skifte det ut i årene fremover (om jeg får flere), slik jeg er "oppdatert".

Jeg ønsker ikke å ha en hel vegg med masse bilder av mine tantebarn....eller mine søsken -selv om jeg har et nært forhold til dem. Jeg hadde nok aldri hengt opp brudebilder eller familiebilder av mine søsken heller...synes ikke de kan forlange det heller.

Send bilder i retur, men i "kort-størrelse" så kanskje de tar et hint?

Om du henger opp alt du får, vil du bli oppfattet som en som liker mange bilder, da vil du bare få flere,... ;)

Skrevet

Kjøp et stort flott album.

Sett bildene inn.

La det ligge fremme så de som vil kan se.

Skrevet (endret)

U

Endret av Kosemose
Skrevet

Sett bildene inn.

Falt for ideen din der.

Skrevet

Sett bildene inn.

Dette synes jeg var et godt forslag :)

Skrevet

Sett bildene inn.

Dette var kjempelurt! *skriver album på handlelisten*

Skrevet

Sett bildene inn.

Veldig bra tips dette og kan ikke gjøre annet enn å signere anna. Vi ga 1 års bilde av ungene til svigers og mine foreldre.

Skrevet

Jeg har tenkt å gjøre det med skolebildene av barna også. De tar jo bilde hvert år, og vi har ikke plass til å henge opp alle sammen.

Men i en album vil de vise utviklingen fra år til år, og bli ekstra fine på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...