Gå til innhold

Sefa-bukser

Rainbow Brite

Anbefalte innlegg

Da jeg var ung og dum ( :fnise: ) var sefabukser "på moten". Jeg har ikke noe spesielt behov for å sprade nedover gaten i disse buksene, men det var jo opprinnelig dansebukser, i til det bruket og lignende, har jeg egentlig ikke klart å finne noe lignende jeg lker like godt siden..

Noen som husker disse i det hele tatt? Evt og helst vet om de fortsatt finnes? I såfall hvor?

Vanker :perebrus: til innleggerne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var ung og dum ( :fnise: ) var sefabukser "på moten". Jeg har ikke noe spesielt behov for å sprade nedover gaten i disse buksene, men det var jo opprinnelig dansebukser, i til det bruket og lignende, har jeg egentlig ikke klart å finne noe lignende jeg lker like godt siden..

Noen som husker disse i det hele tatt? Evt og helst vet om de fortsatt finnes? I såfall hvor?

Vanker :perebrus: til innleggerne! :fnise:

Fra www.sefa.no:

Forhandlere:

AktiSport, Hauketo, www.aktisport.no tlf 22629797

ART ballett og musikalskole, Røa,www.artmusikalskole.no tlf 48181729

Dancespace,Ekeberg, www.dancespace.no

Natura Vita www.naturavita.no

Sport1, Brynsenteret Oslo

Studio Orient, Oslo sentrum, www.helene.no tlf 93402184

U & I , Rasta, www.u-i.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Hoho, jeg husker Sefa-buksene ja! Da jeg var liten og gikk på ungdomsaerobic og diverse dansing, var Sefa-buksa alltid på! En i svart, og en i blå. Men en venninne hadde i velur eller fløyel, og det var jo alltid drømmen.

Lykke til med jakten på den perfekte Sefa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig gode bukser å trene i. Min begynner å bli utslitt. Kanskje jeg skal kjøpe ei ny.

Noen som har bestilt ifra sefa.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...