Rainbow Brite Skrevet 14. september 2007 #1 Del Skrevet 14. september 2007 Da jeg var ung og dum ( ) var sefabukser "på moten". Jeg har ikke noe spesielt behov for å sprade nedover gaten i disse buksene, men det var jo opprinnelig dansebukser, i til det bruket og lignende, har jeg egentlig ikke klart å finne noe lignende jeg lker like godt siden.. Noen som husker disse i det hele tatt? Evt og helst vet om de fortsatt finnes? I såfall hvor? Vanker til innleggerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Del Skrevet 14. september 2007 Da jeg var ung og dum ( ) var sefabukser "på moten". Jeg har ikke noe spesielt behov for å sprade nedover gaten i disse buksene, men det var jo opprinnelig dansebukser, i til det bruket og lignende, har jeg egentlig ikke klart å finne noe lignende jeg lker like godt siden.. Noen som husker disse i det hele tatt? Evt og helst vet om de fortsatt finnes? I såfall hvor? Vanker til innleggerne! Fra www.sefa.no: Forhandlere: AktiSport, Hauketo, www.aktisport.no tlf 22629797 ART ballett og musikalskole, Røa,www.artmusikalskole.no tlf 48181729 Dancespace,Ekeberg, www.dancespace.no Natura Vita www.naturavita.no Sport1, Brynsenteret Oslo Studio Orient, Oslo sentrum, www.helene.no tlf 93402184 U & I , Rasta, www.u-i.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2007 jepp, gjøre et søk ja, det var lurt... Tusen takk i allefall! :perebrus: til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 14. september 2007 #4 Del Skrevet 14. september 2007 hei regnbuejente skal du avgårde og kjøpe bukser nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 14. september 2007 Hufsa!! Ja, spørs om det ikke blir en bukse gitt Hvordan er det med deg om dagen? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Akim Skrevet 10. oktober 2008 #6 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei Jo, Sefa klær får du kjøpt. Kan kjøpes direkte fra sefa. http://www.sefa.no Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 10. oktober 2008 #7 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hoho, jeg husker Sefa-buksene ja! Da jeg var liten og gikk på ungdomsaerobic og diverse dansing, var Sefa-buksa alltid på! En i svart, og en i blå. Men en venninne hadde i velur eller fløyel, og det var jo alltid drømmen. Lykke til med jakten på den perfekte Sefa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. oktober 2008 #8 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er veldig gode bukser å trene i. Min begynner å bli utslitt. Kanskje jeg skal kjøpe ei ny. Noen som har bestilt ifra sefa.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå