Rainbow Brite Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Da jeg var ung og dum ( ) var sefabukser "på moten". Jeg har ikke noe spesielt behov for å sprade nedover gaten i disse buksene, men det var jo opprinnelig dansebukser, i til det bruket og lignende, har jeg egentlig ikke klart å finne noe lignende jeg lker like godt siden.. Noen som husker disse i det hele tatt? Evt og helst vet om de fortsatt finnes? I såfall hvor? Vanker til innleggerne!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Da jeg var ung og dum ( ) var sefabukser "på moten". Jeg har ikke noe spesielt behov for å sprade nedover gaten i disse buksene, men det var jo opprinnelig dansebukser, i til det bruket og lignende, har jeg egentlig ikke klart å finne noe lignende jeg lker like godt siden.. Noen som husker disse i det hele tatt? Evt og helst vet om de fortsatt finnes? I såfall hvor? Vanker til innleggerne! Fra www.sefa.no: Forhandlere: AktiSport, Hauketo, www.aktisport.no tlf 22629797 ART ballett og musikalskole, Røa,www.artmusikalskole.no tlf 48181729 Dancespace,Ekeberg, www.dancespace.no Natura Vita www.naturavita.no Sport1, Brynsenteret Oslo Studio Orient, Oslo sentrum, www.helene.no tlf 93402184 U & I , Rasta, www.u-i.no
Rainbow Brite Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 jepp, gjøre et søk ja, det var lurt... Tusen takk i allefall! :perebrus: til deg
Gjest hufse-tufsa Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 hei regnbuejente skal du avgårde og kjøpe bukser nå da??
Rainbow Brite Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Hufsa!! Ja, spørs om det ikke blir en bukse gitt Hvordan er det med deg om dagen? :-D
Gjest Akim Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Hei Jo, Sefa klær får du kjøpt. Kan kjøpes direkte fra sefa. http://www.sefa.no Lykke til!
Karense Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Hoho, jeg husker Sefa-buksene ja! Da jeg var liten og gikk på ungdomsaerobic og diverse dansing, var Sefa-buksa alltid på! En i svart, og en i blå. Men en venninne hadde i velur eller fløyel, og det var jo alltid drømmen. Lykke til med jakten på den perfekte Sefa!
trulta_ Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Det er veldig gode bukser å trene i. Min begynner å bli utslitt. Kanskje jeg skal kjøpe ei ny. Noen som har bestilt ifra sefa.no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå