Gå til innhold

utro?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lillan_*
Skrevet

Kjæresten min og jeg var sammen i nesten 3 år da han gjorde det slutt! Jeg gikk inn i et slags vakum og hadde en forferdelig tid med kjærlighetsorg! Ca 2 mnd etter at det ble slutt var jeg på en fest og ble kjent med en kjempehyggelig gutt! Vi satt sammen hele kvelden og pratet og jeg ble med han hjem og ting skjedde. Jeg trenger vel ikke gå i detaljer? Jeg angret på dette dumme stuntet for jeg var fremdeles ikke kommet over eks-kjæresten min! Det gikk yterligere 2 mnd og så ble jeg sammen med eksen igjen! Jeg tør ikke fortelle han hva jeg har gjort! Bør jeg det? Jeg er redd han går fra meg hvis jeg forteller det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal fortelle han om det. Det er viktig og ikke ha hemmeligheter for hverandre, spesielt når man skal starte på nytt.

Men du må finne ut hva som er best for deg :klemmer:

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt. HAN gjorde det slutt og du var med andre ord fri og frank til å gjøre det du ville, selv om du fortsatt var glad i eksen.

Hvis han gjør det slutt pga dette er ikke forholdet liv laga.

Han du spurt han hva han gjorde mens det var slutt mellom dere ???

Gjest StockDama
Skrevet

Han har sikkert hatt seg, og du har hatt deg...hva så? dere var single.

Skrevet

Jeg ville ikke sagt det..

Det var HAN som avsluttet forholdet. Du var single og hadde all verdens rett til å gjøre hva du vil. Han har ikke noe med det - og sjansen er jo der for at noe blir ødelagt om du forteller det. Det man ikke vet har man ikke vondt av, eller hva?

MEN, om det er en mulighet for at han kan få høre det fra annet hold, bør du si det.

Skrevet

Hvis dere ikke brukte kondom, så gå og ta en sjekk. Har du ikke blitt smittet av noen sykdommer er det ingen vits i å fortelle dette (han vil sikkert ikke like å høre det, og hva er da vitsen?)

Men, om han var seksuelt aktiv mens det var slutt, kan det like gjerne være at det er han som burde gått til legen.

Hvis han ikke kjenner den du var sammen med, så glem saken (men ta en legesjekk)

Vet ikke hvordan du tenker; om tanken på at han gikk fra deg enda er sårende og at du derfor tenker fortelle om hva du gjorde som singel..?

For å kanskje få bekreftet om han også hadde seg?

Ville vært mer redd for å ha blitt smittet av kjønnsykdom, og løpt til legen.

Er du smittet, må du jo ta det opp med han, og håper da at han takler din ærlighet og samtidig er ærlig mot deg.

Skrevet

Det tjener ingen at du forteller det. Du var fri, og sto ikke til ansvar for noen. Hold det for deg selv, og spør heller ikke hva han gjorde. Hvis dere kommer inn på emnet så si at du ikke ønesker å vite noe om det.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville ha visst det om han hadde hatt sex i en kort pause.. Men vet ikke om jeg ville klart å la være å si det om jeg hadde hatt sex med noen andre, det ville føles rart å ikke kunne fortelle kjæresten min om alt.

For å si det sånn: Om du sier det, vil det ødelegge mer enn det gjør godt for forholdet deres. Men du må tenke litt på om dette er en slik hemmelighet du kan leve med. Ikke alle klarer det og om du helst vil si det, bør du gjøre det så snart som mulig. Jeg tror uansett det vil være noe dere kan jobbe dere gjennom.

Skrevet

Ingen grunn til å fortelle ham om dette.

Du har ikke gjort noe galt med å være sammen med andre,dere var jo ikke sammen lenger.

Og det var tross alt han selv som avsluttet forholdet.

Jeg tror at sånt bare kan tjene til å komplisere ting mellom dere.

Generelt så syns jeg det er bedre at man holder sånt for seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...