Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal i Coktailparty med jobben i neste uke. Kleskode er ikke satt.

Så spørsmålet er: Hva er en korrekt coktailkjole? Er den kort eller lang? Kan man velge?

Noen forslag til hvor jeg får kjøpt en av slagsen?

:)

Endret av Billebill
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på uten å vite hva slags budsjett du har. Cocktail kjoler kommer i alle slags prisklasser, alt fra ett par hundre kroner til "the sky is the limit".

Lengde er bestandig knekort. Aldri lanfge kjoler!

Skrevet

Hei

Hvis du ser på nordstom.com, trykker på linken "dress shop" så kan du velge cocktail på "shop for event", da får du frem masse cocktail kjoler. Grei pekepinne på hva du skal se etter i butikkene i Norge.

Kjolene er knelange.

Skrevet

Cocktailkjole er kort, pyntet kjole, gjerne uten ermer typ den lille sorte. Til dette selskapssko, helst med hæler og helst ikke støveletter..

Skrevet
Cocktailkjole er kort, pyntet kjole, gjerne uten ermer typ den lille sorte. Til dette selskapssko, helst med hæler og helst ikke støveletter..

Hvis du har en "søt" coctailkjole kan du jo ha ballerinas også da.. Har hvertfall en jeg, syntes den er kjempefin (mer hverdagslig stoff, ikke glitter) og det passer kjempebra med ballerinas.. (Selvom stoffet er hverdagslig er ikke kjolen det =P)

Skrevet

Mango har ofte fine kjoler. Du kan jo se kolleksjonen på nettet: http://www.mangoshop.com/home.faces

De har mange fine og ganske billige kjoler der som ser bra ut. Og en cocktailkjole skal alltid være kort og elegant :)

Skrevet

Takk for gode tips! Har funnet en lekker liten sak jeg skal ha på meg (champagnefarget silke, stroppeløs, knelang og sort silkebånd i livet - sweet!), og tar sikte på å bli The Belle of the Ball ;)

Skrevet

Hva gjør man hvis man blir invitert på noe sånt noe og har vanvittig stygge legger da? Eller er ukomfortabel i kjole/skjørt???

Skrevet

Jeg har vært i cocktailparty med lang kjole, jeg er heeelt sprø altså!

Skrevet

... og jeg har sett damer i coctailselskap i dress-/smokingbukse, noe jeg syns kan være utrolig stilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...