Gjest Ipood Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg og dama mi har vært sammen i 4 måneder nå. I begynnelsen hadde vi mye spennende og spontan sex, men nå har det dabbet av til 2-3 ganger i uken. Når vi første har sex, så er det helt fantastisk, men pokker så lite vi har i forhold til før. Hun vet ikke hvorfor hun ikke er så kåt lenger sier hun, og at det hvertfall ikke hjelper for meg å mase....siden hun da føler at det blir for mye fokus på sex. Sånn ellers har vi det helt topp sammen, og jeg er virkelig forelsket i henne. Jeg begynner bare å lure på om følelsene hennes for meg har dovnet litt. Bør jeg være bekymret? Eller er jeg bare paranoid?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg har vært sammen med min kjæreste i 7 måneder. Jeg merket tidlig at jeg ikke ble kåt så fort som i begynnelsen, Men jeg elsker sex og når vi begynner med samleiet blir jeg fort kåt. En gang satt vi i stua og så på tv. Plutselig begynte han bare å ta på meg og ta av meg klærne, uten noe som helst forspill, rett på samleiet, og det var kjempe godt. Jeg var ikke kåt i det hele tatt, men det var deilig. Så jeg forstår ikke hvorfor dama di ikke vil, men jeg forstår at hun ikke blir kåt fort. Men det trenger ikke bety at hun ikke er interessert i deg lenger.
Småkjekset Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Går hun på p-piller? For de kan ha en innvirkning på sexlysten til jenter.. Trenger ikke bety at hun ikke lenger er interessert i deg..
Gjest StockDama Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 helt i starten er man som kaniner, så dabber det som regel av....
Ce'Nedra Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Det går nok veldig i perioder. Etter tre år med samme fyr kan vi fortsatt ha sex flere ganger om dagen innimellom, men også et par ganger i uken. Ellers har Småkjekset et godt poeng angående p-piller. Det finnes en del typer prevensjon lysten blir mindre av. PS: Kommer hun hver gang? Man må jo ha en "højdare" å se fram til!
Gjest Ipood Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Hun går på p-pille ja, men det har hun vel gjort i mange år nå. Hun får og orgasme hver gang, opptil flere ganger innimellom....og hun sier alltid etterpå hvor fantastisk sex vi har. Det virker ikke som hun lyver. Alikevel er det sjelden hun tar initiativ til sex, noe som gjør at jeg føler meg despo, og det er litt sårende å bli avvist ofte. Forstår det ikke....
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Mindre sex kan absolutt være et faresignal, men min erfaring er at det skjer et stykke ut i forholdet, etter noen år. Jeg opplever at nærheten minsker og likegyldigheten vokser i de periodene meg og min mann har lite sex. Nå er det som regel noen uker mellom hver gang og da blir vi mer "venner i kollektiv" enn kjærester.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå