Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Har dere opplevd one night stand, eller sex med en elsker som ikke bruker kondom? han jeg har hatt sex med har ikke nevnt noe om det...da begynner jeg å lure på hvorfor han ikke nevner det? han har sagt selv at han ikke vil bli en pappa, han tør ikke å få barn, så da er det helt ulogisk for meg at han ikke foreslår kondom f.eks. sÅ GUTTER dere kan befrukte en jente selv om dere ikke får utløsning, jeg har lest at sæd kan lekke fra penis under hele samleiet.
Gjest Gjest_Nigal_* Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Han kjenner mindre med dong på. Men det får heller være. Dongen SKAL på, selv om det går på bekostning av nytelsen. Vil ikke ha lausunger eller sykdom!
Gjest =tentacle= Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 han jeg har hatt sex med har ikke nevnt noe om det...da begynner jeg å lure på hvorfor han ikke nevner det? Fordi han ser at du ikke forlanger, og at han dermed kan slippe uten. Det setter ned følsomheten, for noen såpass at de får problemer med å komme med gummien.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg kan bare si at gummien for det første bekymrer meg gjennom hele samleiet, for nesten samtlig av gangene jeg har brukt det har den sprekke. Det som skjer er at hvis du for eksempel tar en dame bak fra, så jukker du på som en skikkelig kanin, hardt_og_lenge, og du merker at det bare blir bedre og bedre og du tenker ååååååh, jajajajaja jaaaah, jaaaaaaaaha! også kommer du, uten den minste misstanke om at det kan gå galt, men når du trekker slappikken til deg, og skal kle av deg denne klamme og trange saken av plastikk, oppdager du at det bare er den lille ringen som en gang hang fast i bunn av kodomet som er igjen på penis. Neida, ikke sport etter hverken sæden eller resten av kondomet... Dama må grave etter gumirester i vagina og når hu tar te seg fingern følger det ikke bare gummi med, men også loads of stikki ikki white things. Hu blir ikke bare lettere pissed, men direkte amper. Du forter deg avgårde for å rekke apoteket, som du selvfølgelig ikke rekker fordi de stenger litt tideligere enn du antagelig er hjemme fra jobben. Hvis det her er på en lørdag så skjer kosen som regel etter en god middag og en god film, altså godt utpå kvelden. Hvorfor apoteket er stengt på lørdagskveld/natt til søndag vet ikke jeg, men min erfaring er at det uansett er klin umulig å få tak i angrepillen da. Hva angår søndagspuling så kan du kanskje tenke deg hvordan det er å få tak i angrepillen på den hellige guds kvile dag. Jenter, lå oss få hoppe av i svingen. Men for all del, har fyren en sykdom på tissen, så vent heller til neste gang
Gjest =tentacle= Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg kan bare si at gummien for det første bekymrer meg gjennom hele samleiet, for nesten samtlig av gangene jeg har brukt det har den sprekke. Det som skjer er at hvis du for eksempel tar en dame bak fra, så jukker du på som en skikkelig kanin, hardt_og_lenge, og du merker at det bare blir bedre og bedre og du tenker ååååååh, jajajajaja jaaaah, jaaaaaaaaha! også kommer du, uten den minste misstanke om at det kan gå galt, men når du trekker slappikken til deg, og skal kle av deg denne klamme og trange saken av plastikk, oppdager du at det bare er den lille ringen som en gang hang fast i bunn av kodomet som er igjen på penis. Neida, ikke sport etter hverken sæden eller resten av kondomet... Dama må grave etter gumirester i vagina og når hu tar te seg fingern følger det ikke bare gummi med, men også loads of stikki ikki white things. Hu blir ikke bare lettere pissed, men direkte amper. Du forter deg avgårde for å rekke apoteket, som du selvfølgelig ikke rekker fordi de stenger litt tideligere enn du antagelig er hjemme fra jobben. Hvis det her er på en lørdag så skjer kosen som regel etter en god middag og en god film, altså godt utpå kvelden. Hvorfor apoteket er stengt på lørdagskveld/natt til søndag vet ikke jeg, men min erfaring er at det uansett er klin umulig å få tak i angrepillen da. Hva angår søndagspuling så kan du kanskje tenke deg hvordan det er å få tak i angrepillen på den hellige guds kvile dag. Jenter, lå oss få hoppe av i svingen. Men for all del, har fyren en sykdom på tissen, så vent heller til neste gang 1. Det går an å kjøpe angrepillen før man trenger den, og oppbevare den med kondomene. 2. Du bruker sannsynligvis ikke kondomet riktig, og bør kanskje også supplere med glidemiddel. 3. Det går an å hoppe av i svingen selv om du bruker kondom.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 1. Det går an å kjøpe angrepillen før man trenger den, og oppbevare den med kondomene. 2. Du bruker sannsynligvis ikke kondomet riktig, og bør kanskje også supplere med glidemiddel. 3. Det går an å hoppe av i svingen selv om du bruker kondom. Okey, enig det med glidemiddel, og okey det er ikke jeg som har tatt på kondomet, det er det damen som har tatt seg av når det har gått til litt skjeis, og nei å hoppe av i svingen med kondom må jo være bånn i bøtta, det aller beste er jo å komme inni dama og virkelig fylle vagine opp så det renner ut igjen. DET er turn on DET!
Yme Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 (endret) Noen av oss bruker kondom. Jeg bruker heller kondom enn at dama skal psise P-piller. Edit: Ser at jeg skreiv "spise" feil, men jeg er for lat til å endre det... Selvom det hadde tatt kortere tid enn å skrive det her. Endret 17. september 2007 av Yme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå