Gjest Gjest_samantha_* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Min mann har en god kompis som ble skilt for flere år siden. På daværende tidspunkt hadde han skikkelig kjærlighetssorg. Ekskona til kompisen la veldig an på han som er min mann. Han lå ikke med henne da, men innrømmer at han etter 6-7 år lå med henne. Kompisen vet ikke noe, og mannen min vil heller ikke at han skal gjøre det. Jeg mener at det var skikkelig kjipt gjort av han, selv om kompisen nå er kommet videre og alt sånt. Venner gjør ikke sånt. Jeg synes det er moralsk forkastelig gjort, og synet mitt på mannen har nå forandret seg. Hvis han er istand til sånt, hva vil han ikke være istand til å gjøre mot meg?
wondergirl Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Så lenge kompisen hans hadde kommet over kjærlighetssorgen, kan jo ikke ekskona hans leve i sølibat resten av livet. Synes ikke dette var noe å stresse seg opp for.
Nabodama Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Min mann har en god kompis som ble skilt for flere år siden. På daværende tidspunkt hadde han skikkelig kjærlighetssorg. Ekskona til kompisen la veldig an på han som er min mann. Han lå ikke med henne da, men innrømmer at han etter 6-7 år lå med henne. Kompisen vet ikke noe, og mannen min vil heller ikke at han skal gjøre det. Jeg mener at det var skikkelig kjipt gjort av han, selv om kompisen nå er kommet videre og alt sånt. Venner gjør ikke sånt. Jeg synes det er moralsk forkastelig gjort, og synet mitt på mannen har nå forandret seg. Hvis han er istand til sånt, hva vil han ikke være istand til å gjøre mot meg? Ser ikke logikken i spørsmålet om hva han kan tenkes å gjøre mot deg fordi han lå med ekskona til kompisen 6-7 år etter skilsmissen. Forklar meg, er du snill
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg har tidligere vært utro selv, og vært sammen med en gutt som hadde kjæreste, jeg stjal i butikken når jeg var liten, jeg løy til foreldrene mine, jeg var en slask og rydda aldri etter meg osv osv osv. Nå er jeg gift, monogam, lyver ikke, stjeler ikke, rydder osv. Skal jeg bli dømt for ting jeg gjorde for lenge siden, og ikke for den jeg er i dag, hadde jeg ikke hatt mange venner eller min mann. Er ikke mannen din den samme i dag, pga noe han gjorde for lenge siden? Du kjennte ham jo etter at han gjorde dette, og vet hvem han er så skal du dømme ham for noe han gjode tidligere og som kanskje har vært med på å gjøre ham til den han er i dag så bør du vel kanskje først ta en titt på deg selv og se om du har noe du angrer på i fortiden din. Jeg tror neppe du er så feilfri at det ikke finnes noe han kan døme deg for også. Eller dere kan drite i fortiden og ta hverandre for dem dere er i dag, du kan velge.
Gjest =tentacle= Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 (endret) Det er aldri spesielt heldig å ha sex med venners eks-ektefeller, men når det har gått 6-7 år etter skilsmissen begynner det vel å komme såpass på avstand at det ikke er en dødssynd med en diskret affære, såfremt bruddet har hatt en normal tilheling. Endret 14. september 2007 av =tentacle=
Gjest Piper Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Ser ikke logikken i spørsmålet om hva han kan tenkes å gjøre mot deg fordi han lå med ekskona til kompisen 6-7 år etter skilsmissen. Forklar meg, er du snill Jeg vil også gjerne ha en forklaring på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå