xeyes Skrevet 2. april 2003 #1 Del Skrevet 2. april 2003 Åhh jeg får så lyst på hvitløksmarinerte scampi når jeg ser på den avataren din.. MMmm kan kjenne tenna bite over en deelig scampi.. bare følelsen av det "knaset". Mm sulten her på natten jeg xeyes, scampi-elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. april 2003 #2 Del Skrevet 2. april 2003 Ååååååååååååh...JEG OGSÅ!!!!!!!!!! Får bare lyst til å spiiiise deg opp, altså!! Midnattsol - også scampi-elsker (på tide og ta en kinarestaurant-tur snart, eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. april 2003 #3 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har aldri smakt Scampi jeg! Sikkert kjempegodt! Hva f... gjør jeg her enda? *kjefte* At jeg aldri klarer å legge meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 3. april 2003 #4 Del Skrevet 3. april 2003 Så hyggelig å kunne vekke apetitten deres da!! :D Scampi er bærre lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. april 2003 #5 Del Skrevet 3. april 2003 Er ikke det kongereker eller noe da? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå