Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg pakken i posten (kjøpt på ebay), og jeg sitter her og klør meg litt i hodet. Jeg mente å ha bestilt Crest Whitestrips. Det har jeg forsåvidt også fått, men det ser ut til at disse er noe de bare har "included" for at jeg også skal få prøve det. Det som virker å være hovedgreia, er Thermo-fitting trays sammen med en 23% Carbamide Peroxide som befinner seg inni en plastsprøyte. Jeg synes det virker en smule komplisert. Jeg må tilpasse denne plastskinnen ved å legge den i kokende vann, bl.a. Så skal denne kremen (den er tyktflytende og geléaktig, full av luftbobler) sannsynligvis klines inni skinna. Jeg har ikke finlest instruksjonene enda. Så har de altså "included a samler of the Crest Professional Strength Whitestrips for you to compare whit our product". Dette er én innpakket strips for overkjeve, og én for underkjeve. Skal brukes i 30 minutter eller mer. "Crest claims successful whitening in just 21 days". Men denne strips'en er vel engangs? Betyr det, at dersom jeg skal bruke dem hver dag i 21 dager, så må jeg ha 21 sett? Det står videre "After using the Crest Whitestrips sampler, go ahead and use our product. Our product will achieve results much faster and give you a more even whitening of your teeth."

Jeg er i det blå. Hva har jeg egentlig fått her?

Jeg trodde vel strengt tatt at det var strips jeg hadde bestilt. Har noen erfaring med disse gelegreiene og skinnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde også jeg hadde bestilt strips og fikk det samme som deg :fnise:

Har ikke prøvd det. Fant ut at når jeg er så dårlig i engelsk at jeg ikke klarer å bestille riktig, tør jeg ikke satse på at jeg leser bruksanvisningen helt...

Skrevet

hmmm dette var leit. fikk du bare EN omgang med strips? isåfall var det vel bare en prøve men det er teit, du ser jo ikke noe forskjell på bare en omgang. jeg var i usa i sommer og de hadde mange typer bleking fra crest.... måtte lete litt før jeg endelig fant strips og dem var ganske dyre 250-300 kr ca for en stor pakke. tror det var 50 stk i den... og de skal bare virke 5 min per dag.

du får studere bruksanvisningen, gjerne sammen med noen som er flink i engelsk og så evnt prøve bestille på nytt. jeg har ikke originalesken lenger men på stripsene står det "crest whitestrips daily multicare"

Skrevet

Sånn som du forklarte virker det som du har fått en prøve på Crest Whitestrips (det mest kjente merke innen tannbleking i USA så vidt jeg vet og veldig populært) MEN at du har bestilt en annen form for tannbleking som de mener skal være enda bedre? Og derfor sender de med en prøve på Crest slik at du skal sammenligne hvor mye hvitere tennene blir med 'hva nå enn du har bestilt' ;)

Gjest Trolletrine
Skrevet

Litt off-topic,men kan noen opplyse om hvilken selger av white crest dere har brukt?Bestilte og betalte over 500 kr til en selger jeg aldri fikk noe som helst av... :gråte:

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet
Bestilte og betalte over 500 kr til en selger jeg aldri fikk noe som helst av... :gråte:

Hvorfor klagde du ikke da?

Skrevet
Litt off-topic,men kan noen opplyse om hvilken selger av white crest dere har brukt?Bestilte og betalte over 500 kr til en selger jeg aldri fikk noe som helst av... :gråte:

Var dette på Ebay? Da kan du klage ham/henne inn til ebay, så bannlyser de ham ;) Lykke til. Dette var da altfor dårlig, men dessverre er det nok av svindlere der ute :(

selv bestilte jeg en mascara, men fikk en blyant i posten..fy søren, jeg visste ikke om jeg skulle le eller hva. Ble dritsur, men gadd ikke klage, betalte bare hundringsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...