Gjest Meg!! Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei!! Hvor vanlig er det at man har sex med slektninger?? Var i bursdag hos bestefar, og selvfølgelig havnet jeg og søskenbarnet mitt til sengs. Er det uff og Æsj, eller er det greitt?. Nå synes jeg det er uff og æsj, men der og da syntes jeg det var helt ok, eller helt topp. Trine........
Gjest Yoletta Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Det er faktisk veldig vanlig..mere vanlig enn du tror.. Bare fortsett du
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Det er ikke noe galt i det i seg selv. Du føler kanskje litt skam fordi du ikke helt vet hvordan familien din hadde reagert hvis de fikk vite om det? Synes ikke du har noe å være flau over. Det er klart, det lønner seg ikke at søskenbarn får barn sammen gjennom flere generasjoner, men det er vel ikke det det er snakk om her uansett. Nyt og vær glad.
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Ehhh, sex med familiemedlemmer? Fetterne min er dritkjekk, men det kunne ikke falle meg inn å pule han allikevel. Er det blitt vanlig å ligge med sin egen familie nå eller?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Ehhh, sex med familiemedlemmer? Fetterne min er dritkjekk, men det kunne ikke falle meg inn å pule han allikevel. Er det blitt vanlig å ligge med sin egen familie nå eller? Det er jo bare i den senere tid at det er blitt uvanlig. Langt opp på 1900-tallet var det jo alminnelig med søskenbarnekteskap i Norge, ikke bare blant kongelige, men også blant menigmann. Og det er jo fremdeles vanlig f.eks. i pakistanske miljøer. Ser egentlig ikke noe galt i det. Fetter og kusine er ikke så nær familie.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Ser egentlig ikke noe galt i det. Fetter og kusine er ikke så nær familie.Ikke? Ser man bort fra sine egen mor og far, søster eller bror (man har vel ikke sex med disse håper jeg), så står man jo bare igjen med Tante og onkel som er nærmere slektning enn kusin/fetter.....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det faktisk forbudt i norge å gifte seg med et søskenbarn. Det har iallefall vært det en gang. En av årsakene var at det er større sjangs å få handicappede barn når man er i så nær slekt.
Gjest koosejenta Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 mine besteforeldre var søskenbarn.... Og ja det er lov å gifte seg med søskenbarn....
Kykkelikokos Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Ehhh, sex med familiemedlemmer? Fetterne min er dritkjekk, men det kunne ikke falle meg inn å pule han allikevel. Er det blitt vanlig å ligge med sin egen familie nå eller? Det hele kommer jo litt an på hvor nært forhold man har til fetter/kusine da. Det føles kanskje galt for deg fordi du ser på han som nær familie. Hvis du ikke hadde visst at han var fetteren din hadde du kanskje ikke hatt problemer med å ha sex med han?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det faktisk forbudt i norge å gifte seg med et søskenbarn. Det har iallefall vært det en gang. Nei, det har aldri vært forbudt.
muesli Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det faktisk forbudt i norge å gifte seg med et søskenbarn. Det har iallefall vært det en gang. En av årsakene var at det er større sjangs å få handicappede barn når man er i så nær slekt. så dersom ein eller begge var steril, så hadde det vert greit??
Leo Skrevet 15. september 2007 #12 Skrevet 15. september 2007 Det er ikke noe galt i å verken å ha sex med eller for den del gifte seg og få barn med søskenbarn. Risikoen for å få misdannede barn øker riktignok noe, men signifikant blir den først etter flere generasjoner med samme praksis.
Demonio Skrevet 15. september 2007 #13 Skrevet 15. september 2007 Oi, jeg har alltid trodd at det var forbudt og gifte seg med sitt søskebarn, så nå har jeg lært noe nytt! For min del virker det bare rart, fordi jeg og mine søskenbarn er gode venner, så hehe.. Vi har liksom det nære familiebåndet.. Så vi er mer som søsken faktisk. Men hvis jeg ikke hadde visst at han dritlekre typen der var søskenbarnet mitt så hadde det vært en annen sak..Men samtidig så får jeg sånn ekkel følelse når jeg tenker på å ha sex med sitt søskenbarn. Men tydeligvis så var det hvis greit etter de andre sine meninger:)
Gjest Vampyra Skrevet 15. september 2007 #14 Skrevet 15. september 2007 Jeg kjenner noen som er barn av søskenbarn og de er litt merkelige... Virker ikke helt som om de fikk utdelt alle hestene.. Jeg synes ikke det er ekkelt å bli forelsket/ha sex med søskenbarn fordi jeg aldri møter mine søskenbarn. Hadde jeg hatt et nært forhold til dem ville det nok vært annerledes.
Gjest Chrizzy Skrevet 16. september 2007 #16 Skrevet 16. september 2007 På meg virker det rart. Kanskje fordi jeg har hatt et nært forhold til mine søskenbarn siden vi var små. Hadde nesten vært det samme som å ha sex med min bror (hjelp!!!). Jeg synes du skal la være. Hva om du har uflaks og blir gravid? Om det er den store kjærligheten så blir det vel noe annet. Om det er bare for å knulle så finn en annen.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #17 Skrevet 16. september 2007 Det spiller jo eeeeeeeeeeeeeeentlig bare rolle på hvordan barna kan bli. Det at det er ekkelt å ha sex med familie er jo egentlig noe vi er blitt lært opp til å synes. Ganske rart å tenke på egentlig
Gjest Chrizzy Skrevet 16. september 2007 #18 Skrevet 16. september 2007 Det spiller jo eeeeeeeeeeeeeeentlig bare rolle på hvordan barna kan bli. Det at det er ekkelt å ha sex med familie er jo egentlig noe vi er blitt lært opp til å synes. Ganske rart å tenke på egentlig Er det virkelig bare noe vi er lært opp til? De fleste av oss mister lysten på en partner straks man føler at han like gjerne kunne vært en bror eller en kompis, man har ikke slike følelser for de.
Gjest Kalle Skrevet 10. desember 2010 #19 Skrevet 10. desember 2010 Hei!! Hvor vanlig er det at man har sex med slektninger?? Var i bursdag hos bestefar, og selvfølgelig havnet jeg og søskenbarnet mitt til sengs. Er det uff og Æsj, eller er det greitt?. Nå synes jeg det er uff og æsj, men der og da syntes jeg det var helt ok, eller helt topp. Jeg synes det er helt greit. Har selv hatt sex med kusina flere ganger. Tidligere var det ikke uvanlig at søskenbarn giftet seg (to av mine tippoldeforeldre var søskenbarn), men i dag er det mer uvanlig. I noen etniske grupper er det fortsatt veldig vanlig at søskenbarn gifter seg (bl.a. pakistanere og indere), så det er slett ikke noe tabu. Men du bør selvfølgelig ikke ha sex med søskenbarnet ditt dersom du synes det er ekkelt. Sex skal jo være godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå