Gå til innhold

Der forsvant han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har i en tid nå skrevet og pratet litt med en kar via nettet. vi har møttes to ganger. han bor ikke i norge, men jobber i utlandet 6 uker av gangen. vi møttes rett før han dro, og har hatt kontakt siden. for en ukes tid siden sendte jeg ham en mail - og har hørt nada siden. jeg vet han er på nettet; ser han har logget seg nettby flere ganger denne uken. har han bare mistet interessen? eller var det noe jeg skrev? synes bare det er så merkelig - ene dagen kan han ikke vente til å komme hjem og treffe meg igjen; nå virker han totalt uinteressert.. :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener han BOR i norge, men jobber i utlandet.

Skrevet

tror nok han har det ja... ellers holder han deg på gress, for å se om det er noe bedre der ute.. jeg er slik selv jeg.. brått føle den ene studen at jeg savner en viss person enormt mye, også neste stund så er jeg ikke så sikker allikevel..

det som er så lett emd nettby er at andre kan komme og innvadere følelsene hans.. brått har han kanskje begynt å skrive med en annen som er mer i hans rette element, eller skriver med fler så han får aldri sjangsen til å utvikle følelser for deg..

kanskje han trenger å fly fra seg litt, eller søker etter en som har føler at alt klaffer med..

uannsett, ikke mas eller send fler mailer.. han har hatt fler sjangser til dette.. jeg kan skrive med fler gutter, få svar også er jeg ikke så sikker lenger dersom de er for inntressert... skal spille litt kostbar..

Skrevet

dessuten skal det mye til for at begge skal føle den samme klaffen og kjemien. har møtt 6-7 typer fra nettet.. kun en av de jeg falt skikkelig for.. men han viser kun en halv interesse.. så nå skal jeg vise kun en halv interesse tilbake, hjelper ikke dette så er ikke dette det rette heller..

Skrevet

Vent å se om han skriver noe tilbake til deg , men ikke skriv først du .

Sånn intens oppmerksomhet som plutselig daler er ikke et veldig bra tegn hvis du er interessert i noen .

Skrevet

Fikk en laaang mail i dag :D de hadde hatt problemer med nettet der han jobber noen dager.han hadde fått lest mailen min den dagen jeg sendte den, men hadde ikke fått svart.ble faktisk ganske glad,så nå gleder jeg meg til å treffe ham igjen!og det gjør han også ;-)

Skrevet
jeg vet han er på nettet; ser han har logget seg nettby flere ganger denne uken.

Hva med dette du skrev tidligere da ?

Jaja det viktigste er jo at han viser interesse nå da :)

Skrevet

Det skiller kun en bokstav mellom "problemer med nettet og vettet"!

Dersom du kunne se at han var innlogget på "Nettby", som er sikkert det stedet der du har møtt denne altoppslukende bajasen samtidig som han sier at han ikke kunne svare deg pga "nett" problemer bør en varselbjelle klinge med dommedagskraft!

Skrevet

hadde hatt problemer med nettet ja, han fikk logge seg på men alt gikk i heng når han skulle sende mail. siden han er på en plattform på andre siden av jordkloden, tror jeg på ham ;) Og nei, vi møttes ikke på nettby,men har funnet hverandre igjen der inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...