silje22 Skrevet 2. april 2003 #1 Skrevet 2. april 2003 Har hørt at det ikke er bra å bruke dildoer og annet leketøy mens man er gravid. Er det noen her som kan bekrefte eller avkrefte dette? Isåfall, er det noen som har noen anbefalinger? På forhånd takk. Silje
Gjest Scampi Skrevet 2. april 2003 #2 Skrevet 2. april 2003 Man bør ikke bruke noe batteridrevet innvendig da det visstnok kan forstyrre hjerterytmen til fosteret.
silje22 Skrevet 2. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2003 Takk for tipset Scampi. Det er kjekt å vite. Skal slutte med det med en gang. Silje
Ma. Skrevet 3. april 2003 #4 Skrevet 3. april 2003 Her er det mange meninger. Jeg har surfa litt og funnet ut følgende: Man kan bruke dildoer og vibrator i svangerskapet. Noen forhåndsregler skal man allikevel ta: de må være rengjort slik at det ikke er fare for evt. infeksjoner. I tilegg skal de ikke føres HARDT inn i skjeden og brukes hardhendt. Vibratorerer skal ikke føres så langt inn du kan..... Ellers er det helt ok å bruke vibrator i svangerskapet. Kos deg videre, du....
Gjest Scampi Skrevet 3. april 2003 #5 Skrevet 3. april 2003 Silje22 - ta deg en tur innom snartmamma.com. Der finner du diskusjoner om både dette temaet og andre som gjelder graviditet . Jeg ville fortsatt ikke ha brukt noe batteridrevet innvendig mens jeg går gravid. Mye bedre å være føre var enn etter snar når det gjelder det lille mirakel i magen mener nå jeg. En klem fra meg skal du få, for det tror jeg du trenger nå
Gjest Maria, ikke innlogget Skrevet 3. april 2003 #6 Skrevet 3. april 2003 Sjekk ut denne linken: Vibrator - med forhåndsregler Her står det at man kan bruke vibrator hvis man tar visse forhåndsregler. Jeg har selv brukt det et par ganger, det har gått bra :oops: Maria
cloudy Skrevet 3. april 2003 #7 Skrevet 3. april 2003 jeg begrenser bruken av vibrator til utsiden for å være på den sikre siden.. men det er vel egentlig bare å være forsiktig??? må da være lov å kose seg litt.. :D
silje22 Skrevet 3. april 2003 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2003 Takk for svarene og nyttige tips. Tror jeg skal være forsiktig med vibratorer, heller bare bruke den på utsiden. Så kan jeg heller bruke dildo inni :oops: Silje
Gjest Maria, ikke innlogget Skrevet 3. april 2003 #9 Skrevet 3. april 2003 Gir meg ikke jeg..... Fant denne linken: www.mammanettet.com/forum/viewtopic.php?t=433 Bedre svar enn dette får du nok ikke. Og hvis man ikke er den sex maniacen som skal dytte en vibrator så langt inn som overhodet mulig, så ser det ut som vibrator er helt ok i svangerskapet.... Kos deg videre du jenta!!!!! 8) Maria
silje22 Skrevet 3. april 2003 Forfatter #10 Skrevet 3. april 2003 Takk for linken Maria. Tror det er grei å være forsiktig med hensyn til vibrator... Klem Silje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå