Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist
Skrevet

Jeg har en venninne som nylig er blitt gravid igjen, og det syns jeg er bare koselig! :D

MEN; hun ringer meg bare for å fortelle om dette eller å klage på mann/barn. :-?

Jeg leser i dagboken hennes om alt positivt som skjer i livet henne, dette sier hun fint lite om i telefonen :roll:

Jeg er lei av å være klagemuren hennes :evil:

Hun snakker bare om seg selv, hun spør aldri om hvordan det går med meg :roll: og når jeg prøver å fortelle henne noe om meg, hører jeg at hun sitter å skriver på pc`en i bakgrunnen :frustrert: Hun hører ikke etter :(

Jeg føler at jeg har mistet min bestevenninne :roll:

Hun har begynt å treffe jenter hun har truffet på nettet, og som jeg kan lese synes alle at hun er en såååå koselig og blid jente. At hun utvider vennekretsen sin syns jeg er veldig positivt :D , men det er vel ikke nødvendig å glemme de gamle vennene? :-?

Jeg nettopp hatt bursdag, og den glemte hun nesten :tunge1: Nok en gang bare opptatt med seg og sitt! Dagen min ble rett og slett ikke feiret :cry: Hun sviktet meg, det er i hvertfall slik jeg føler det! :(

Nå er det like før jeg ikke orker mer av dette såkalte vennskapet med henne! Jeg har fått nok! :sinna:

Jeg føler meg rett og slett utnyttet :evil: og dette gidder jeg ikke finne meg i lenger! :frustrert:

Dette hadde jeg

Hun er som min søster :cry: :cry: :cry: , men nok er nok.

Jeg er sååå fryktelig lei meg :cry: :cry: :cry: :cry:

Beklager all klagingen, jeg måtte bare få det ut!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

Da synes jeg du burde ta det opp med henne.

Ikke forvent at hun ser at hun er navlebeskuende. :wink:

Kanskje har du selv vært det i løpet av års vennskap kanskje?

Det er menneskelig å feile.

Gjør venninnen din klar over hvor lei deg du blir - så kanskje hun overrasker deg positivt?

Et godt vennskap tåler irettesettelser. :wink:

Hvis ikke - er det ikke vennskap som er verd å ta vare på...

Men tenk igjennom hvordan du legger fram problemet til henne - slik at det ikke bare blir munnhuggeri og vondt blod dere i mellom fordi dere ikke klarte å kommunisere skikkelig...

Maya30

Gjest Trist
Skrevet

Rådene du gir, Maya30, er for så vidt grei, men dette har jeg prøvd før! :cry:

Jeg har sagt det til henne, men det synker ikke inn! :(

"Hun ser ikke skogen for bare trær!"

"Fremdeles trist :cry: "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...