FrizzleSizzle Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Mener ikke at hun er stygg. Men i går så jeg altså den hittil mest hjernedøde filmen jeg har sett: Pledge this, som handler om et sånn søsterskap på college med pene og populære jenter, og pga en konkurranse er de nødt til å ha med nerder og stygge jenter, og dermed begynner "moroa"...jaja...det var faktisk ganske morsomt Men, Paris Hilton spiller "dronningen" av dette søsterskapet, den vakreste, mest populære, rikeste, tynneste, heiteste, som alle tilber! Og det synes jeg blir tåpelig å se på, da! Ja, greit, hele filmen er tåpelig, men likevel! Paris Hilton er ikke mer enn normalt pen samme hvor mye de stæsjer henne opp! Etter min mening. Hva mener du?
Gjest milkyway Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg synes hun var pen i house of wax da hun ble spiddet i hodet.
razmatazz Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg synes hun var pen i house of wax da hun ble spiddet i hodet.
Gjest Advena Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg vet ikke.. Jeg mener, hun er jo ikke stygg å se på, liksom, men veldig normal, synes jeg, utseendemessig. Men jeg tror det har noe med hele væremåten hennes, altså helheten hennes som gjør henne stygg.. :klø:
Gjest Jenna88 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Jeg synes ikke hun er pen. Det er noe med formen på ansiktet hennes, og øynene, jeg klarer ikke å sette ord på det... men det er noe der, altså. Synes hun ser så sløv ut, på en måte. Hun er absolutt ikke stygg, da.
Gjest Opa Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg synes ikke hun er over gjennomsnittet pen. Helt normal. http://no.wikipedia.org/wiki/Bilde:Paris_h...ersal_photo.jpg (litt under gjennomsnittet, faktisk) Endret 14. september 2007 av Opa
Gjest Pax Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg synes hun er pen, men at nesa ødelegger litt, den er ganske stor. (Men en stor nese kan jo gi et ansikt karakter da, så det er ikke alltid negativt) Endret 15. september 2007 av Pax
Rosalie Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 (endret) Paris Hilton er veldig flink til å fremheve de beste sidene sine. For øvrig så jeg bilde av henne helt usminket for litt siden, og hun har veldig pene trekk! Endret 15. september 2007 av Wadjet
Meaty Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 (endret) http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/D20...2_H183221_L.jpg http://www.wildlifeprotection.info/images/giraff48.jpg Endret 18. september 2007 av Tabby
Lurvina Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Tror grunnen til hennes populæritet er at hun er villig til å gjøre mye for å få oppmerksomhet, enn det at hun er pen.
Gjest Borghild Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Hun er en bimbo med digre føtter!
mysan Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 Hun er pen på noen bilder, og ikke på andre bilder. Det er vel kanskje stylingen og helheten som gjør henne "pen". Ellers er det også noe som heter "øyet som ser".
Gjest Silmarill Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 Mine øyne syns ikke at Paris Hilton er spesielt pen. Hun ser helt vanlig ut og skiller seg ikke ut som spesielt pen etter min mening! Hun er ikke mindre pen heller altså, men kan ikke si at det er noen trekk ved henne jeg sier woov på heller! Hun har fint hår!
Gjest imli Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 Har ikke hun egentlig mørkt hår og brune øyne? Mener å ha lest det et sted... Og at hun har tatt plastisk operasjon på nesa... Ellers synes jeg ikke hun er spesielt pen nei, helt ok...
Gjest Olaf Skrevet 22. september 2007 #16 Skrevet 22. september 2007 Hun er en bimbo med digre føtter! Store stygge føtter! De er ikke pene.. huff og huff.. Hadde aldri i verdren gått med åpne sandaler o.l om jeg hadde hatt slike føtter
Smella Skrevet 23. september 2007 #17 Skrevet 23. september 2007 Synes det er merkelig folk synes hun er så pen jeg da...Hun ER jo ikke superpen da!
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #18 Skrevet 23. september 2007 Har ikke hun egentlig mørkt hår og brune øyne? Mener å ha lest det et sted... Og at hun har tatt plastisk operasjon på nesa... Ellers synes jeg ikke hun er spesielt pen nei, helt ok... Har hun hatt større nese enn det hun har nå? Hun ser så flat ut på en rar måte. Hele hun er flat. Både fjeset hennes og kroppen hennes. Stor og lang nese og store å lange kjempeføtter. Hun er faktisk ikke pen i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #20 Skrevet 23. september 2007 Jeg synes Paris Hilton er veldig pen. Hvor da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå