Gå til innhold

Er Paris Hilton pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener ikke at hun er stygg. Men i går så jeg altså den hittil mest hjernedøde filmen jeg har sett: Pledge this, som handler om et sånn søsterskap på college med pene og populære jenter, og pga en konkurranse er de nødt til å ha med nerder og stygge jenter, og dermed begynner "moroa"...jaja...det var faktisk ganske morsomt :fnise:

Men, Paris Hilton spiller "dronningen" av dette søsterskapet, den vakreste, mest populære, rikeste, tynneste, heiteste, som alle tilber! Og det synes jeg blir tåpelig å se på, da! Ja, greit, hele filmen er tåpelig, men likevel! Paris Hilton er ikke mer enn normalt pen samme hvor mye de stæsjer henne opp! Etter min mening. Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun var pen i house of wax da hun ble spiddet i hodet.

Skrevet
Jeg synes hun var pen i house of wax da hun ble spiddet i hodet.

:Nikke:

Skrevet

Jeg vet ikke.. Jeg mener, hun er jo ikke stygg å se på, liksom, men veldig normal, synes jeg, utseendemessig. Men jeg tror det har noe med hele væremåten hennes, altså helheten hennes som gjør henne stygg.. :klø:

Skrevet

Jeg synes ikke hun er pen. Det er noe med formen på ansiktet hennes, og øynene, jeg klarer ikke å sette ord på det... men det er noe der, altså. Synes hun ser så sløv ut, på en måte.

Hun er absolutt ikke stygg, da. :)

Skrevet (endret)

Jeg synes hun er pen, men at nesa ødelegger litt, den er ganske stor. (Men en stor nese kan jo gi et ansikt karakter da, så det er ikke alltid negativt)

Endret av Pax
Skrevet (endret)

Paris Hilton er veldig flink til å fremheve de beste sidene sine. For øvrig så jeg bilde av henne helt usminket for litt siden, og hun har veldig pene trekk!

Endret av Wadjet
Skrevet

Tror grunnen til hennes populæritet er at hun er villig til å gjøre mye for å få oppmerksomhet, enn det at hun er pen.

Skrevet

Hun er pen på noen bilder, og ikke på andre bilder. Det er vel kanskje stylingen og helheten som gjør henne "pen". Ellers er det også noe som heter "øyet som ser".

Gjest Silmarill
Skrevet

Mine øyne syns ikke at Paris Hilton er spesielt pen. Hun ser helt vanlig ut og skiller seg ikke ut som spesielt pen etter min mening!

Hun er ikke mindre pen heller altså, men kan ikke si at det er noen trekk ved henne jeg sier woov på heller! Hun har fint hår!

Skrevet

Har ikke hun egentlig mørkt hår og brune øyne? Mener å ha lest det et sted... Og at hun har tatt plastisk operasjon på nesa... Ellers synes jeg ikke hun er spesielt pen nei, helt ok...

Skrevet
Hun er en bimbo med digre føtter!

Store stygge føtter!

De er ikke pene.. huff og huff..

Hadde aldri i verdren gått med åpne sandaler o.l om jeg hadde hatt slike føtter :riste:

Skrevet

Synes det er merkelig folk synes hun er så pen jeg da...Hun ER jo ikke superpen da!

Skrevet
Har ikke hun egentlig mørkt hår og brune øyne? Mener å ha lest det et sted... Og at hun har tatt plastisk operasjon på nesa... Ellers synes jeg ikke hun er spesielt pen nei, helt ok...

Har hun hatt større nese enn det hun har nå?

Hun ser så flat ut på en rar måte. Hele hun er flat. Både fjeset hennes og kroppen hennes.

Stor og lang nese og store å lange kjempeføtter.

Hun er faktisk ikke pen i det hele tatt.

Skrevet

Jeg synes Paris Hilton er veldig pen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...