Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #21 Del Skrevet 30. september 2007 Bare en liten update. Jeg dumpa hu og når hun spurte hvorfor svarte jeg som jenter gjør.... Det er ikke deg, men meg bla bla. LoL! En ting lærte jeg meg tidlig. Når du skal dumpe noen, gjør det like diffust som jenter gjør det mot gutter. Er litt kuult å gi den i retur til en jente som er så pen at hun med høy odds har gitt den, eller lignende, til andre(gutter) selv. One for the boys hehe. Du er kul, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #22 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bare en liten update. Jeg dumpa hu og når hun spurte hvorfor svarte jeg som jenter gjør.... Det er ikke deg, men meg bla bla. LoL! En ting lærte jeg meg tidlig. Når du skal dumpe noen, gjør det like diffust som jenter gjør det mot gutter. Er litt kuult å gi den i retur til en jente som er så pen at hun med høy odds har gitt den, eller lignende, til andre(gutter) selv. One for the boys hehe. Jeg synes ikke det er overraskende at du ikke får komplimenter. Å synes det er kult å dumpe kjæresten sin på en ekkel måte fordi noen av samme kjønn som henne har dumpet gutter på en dårlig måte, er virkelig ikke imponerende. Når du synes det er kult, er det sikkert mange andre negative egenskaper hos deg som skinner gjennom til jentene og gjør at de får en dårlig følelse overfor deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 2. oktober 2007 #23 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det bare meg, eller er jenter generelt veldig flinke til å ta imot komplementer, men veldig dårlige til å gi noen tilbake? Etter en god del dater kan jeg bare konstatere at selv om jeg selv gir mange komplementer, når det passer selvfølgelig, sånn for å gi en bekreftelse på at jeg liker dem, de er pene (i mine øyne i alle fall) osv kan jeg ikke si at til nå har jeg mottatt noen tilbake selv. Jeg vill bare legge til at jeg teller kun de dater som har endt med sex etter, som regel, den tredje daten ol. Altså jeg går utifra at de har likt meg noe mer en for en ONS da vi har møtt flere ganger.... Må si det begynner snart å bli et frustrasjons moment for meg. Jeg er menneskelig, jeg har noen følelser til tross for at jeg er mann. :kaffe: Jeg har samme erfaring, også med regelen om sex på tredje daten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wishingitwas Skrevet 2. oktober 2007 #24 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har vært sammen med en fyr som aldri ga meg direkte komplimenter. Han var bare ikke sånn. Og det gikk helt fint. Jeg synes det går greit uten komplimenter, så lenge man får oppmerksomhet på andre måter. Handlinger eller bare blikk kan gi meg samme følelse som et godt kompliment. :rødme: I forhold gir jeg mest komplimenter på klær og hår og sånn. Men håper jo at de skjønner at jeg liker å ligge i de sterke armene deres, selv om jeg ikke sier det, men bare klemmer meg inntil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå