Gå til innhold

GUITAR HERO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som er hekta på guitar hero??

Hvor langt er dere kommet?

:smoke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke hekta men har det på på jobben, og spiller i stille stunder.. Dessverre lagrer jo aldri den, men jeg har greid meg gjennom det meste av sanger på hard..

Skrevet

Jeg har vært helt hekta en stund, drømte om sporene om natta.... Tok en liten pause for en stund siden, da holdt jeg på å pløye gjennom sangene på hard. Nå får jeg det ikke så bra til lenger, og koser meg på meium :)

Skrevet

Jeg spiller også endel, har både 1 og 2 hjemme. Men jeg holder meg på medium foreløpig i alle fall, har bare prøvd enkeltsanger på hard.

Sliter med den oransje knappen altså! :sur: Hehehe

Skrevet

Guitar hero er morsomt! Selv for oss over 30... :sjenert:

Jeg har alle tre spillene som har kommet ut så langt (PS2), og har klart mesteparten av Hard pluss en del på Expert. Men jeg sliter med "hammer on/ pull off", klarer ikke mange sånne raske i strekk.

Jeg synes det er morsomst å spille to personer, da liker jeg å spille bass for da får man liksom litt forandring og man legger bedre merke til en annen del av sangen enn når man spiller gitar. Jeg tror favoritten er Sweet child of mine, den har masse fine bassganger og er morsom å spille. Prøver å få 100% på expert der...

Ellers er Tonight I'm gonna rock you selvfølgelig en højdare for en Spinal Tap fan som meg!

Skrevet

Har slitt meg igjennom de tre første sangene på hard, men jeg begynte å spille for ei uke siden, så må vel trene litt mer...utrolig mange tøffe sanger!! Hadde vært morsomt med to gitarer så en kunne spilt bassen også, yndlingssangen min må vel være "killing in the name of", men sweet child of mine" e selvfølgelig en kongeslager!!:-)

Skrevet

Blir bare spilt på vorspiel hos dem som har, men jeg liker å plonke på war pigs og i wanna be sedated..

høhø i suck :D

Skrevet

Vi har alle 3 til Ps2 + den til Xbox360. Gleder oss storveis til den med trommer, gitar og sang kommer, for ikke å snakke om å laste ned flere sanger... :jepp:

Jeg mestrer medium ok, og har nå begyndt så smått på hard. Expert kan jeg foreløpig bare drømme om... :fnise:

Skrevet
Vi har alle 3 til Ps2 + den til Xbox360. Gleder oss storveis til den med trommer, gitar og sang kommer, for ikke å snakke om å laste ned flere sanger... :jepp:

Jeg mestrer medium ok, og har nå begyndt så smått på hard. Expert kan jeg foreløpig bare drømme om... :fnise:

kommer det seriøst en med trommer, gitar og sang??? ah! det hadde bare vært utrolig morsomt!!! snakket om det i går faktisk at det hadde vært kult å kombinere singstar med guitarhero...hehe...huff...stakkars naboer..

Skrevet

En artig ting er at jeg har begynt å lære meg alle sangene i GH på real strings.

Skrevet

Det begyndte med Guitar Hero, fortsatte med klassisk gitar og endte opp med elgitar med forsterker. Godt vi bor langt inni skogen med flere hundre meter til nærmeste nabo... :fnise:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har aldri spilt dette, men er det som med singstar, at man ikke trenger å være flink til å spille for å gjøre det bra?

Skrevet
kommer det seriøst en med trommer, gitar og sang??? ah! det hadde bare vært utrolig morsomt!!! snakket om det i går faktisk at det hadde vært kult å kombinere singstar med guitarhero...hehe...huff...stakkars naboer..

Det kommer noe som heter rock band neste år. Der er det gitar, trommer, sang og bass.

• 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...