jente_84 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hva kan jeg gjøre for å prøve å få syklusene regelmessige?? Er der noe å gjør i det hele tatt eller må jeg bare vente..??
Simpleminded Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Det er nok ingenting du kan gjøre for å få syklusene regelmessige da dette varierer fra person til person...
Gjest Cosmic Girl Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Du må nok dessverre bare vente og la kroppen ta den tid den trenger. Det er ihvertfall det jeg har fått beskjed om hos fastlege + gynekolog, etter å ha hatt veldig uregelmessige sykluser etter p-pille slutt
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Hvor lenge er det vanlig å ha uregelmessige sykluser etter p pilleslutt? Jeg har hatt sykluser alt fra 50dager til 30 siden jeg sluttet på pillene i mars. Trøster meg med at jeg i det minste har fått menstruasjonen igjen.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Hvor lenge er det vanlig å ha uregelmessige sykluser etter p pilleslutt? Tror det sies at du skal gå til lege dersom de enda ikke er regelmessige etter ett år.
Thomasine Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 http://www.helseogkost.no/nettbutikk/kvinn...e06882b9b10d588 Denne, Womens Care, er kanskje noe man kan teste ut? Det står bla at det kan hjelpe mot: Nedsatt fruktbarhet som skyldes uregelmessige sykluser eller sykluser uten eggløsning[/i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå