Gjest luro Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Lurer på om dere menn STÅR eller SITTER når dere skal tørke dere etter dere har vert på do og "plommelommet" Hehe, det var da noe å spørre om og, men..... lurer slik;)
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Lurer på om dere menn STÅR eller SITTER når dere skal tørke dere etter dere har vert på do og "plommelommet" Hehe, det var da noe å spørre om og, men..... lurer slik;) Siden denne tråden er plassert i sex-kategorien... Kunne du forklare oss hvilken seksuell aktivitet dette er relatert til?
Gjest Fjerten Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Siden denne tråden er plassert i sex-kategorien... Kunne du forklare oss hvilken seksuell aktivitet dette er relatert til? Drit i det! Jeg sitter.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Drit i det! Jeg sitter. Sitter selvfølgelig Det var nå også noke å lure på
Yme Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg står altid når jeg tørker meg, siden jeg står når jeg driter. Gidder ikke sette meg ned bare for å tørke, vøtt. Endret 13. september 2007 av Yme
Gjest Silmarill Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Lurer på om dere menn STÅR eller SITTER når dere skal tørke dere etter dere har vert på do og "plommelommet" Hehe, det var da noe å spørre om og, men..... lurer slik;) Du vet vel at vi mennesker er ganske like! En ting er at vi jenter sitter å tisser+ tørker oss etter endt urinering! (min mann tørker tissen etter at han har tisset) MEN ikke alle menn gjør det...tror jeg! Men om en mann bommelibommer så tørker han seg helt sikkert på samme måte som en kvinne gjør...noen sikkert stående og noen sikkert sittende! Åhhhh, var jeg dødskjedelig nå eller?
Gjest Stordalen Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Åhhhh, var jeg dødskjedelig nå eller? Det er du aldri min skjønnhet :rødme: Kom til å tenke på noe da jeg leste dette. http://msn.herogna.no/nyheter/kjendis/article151148.ece
Yme Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Åh, nam! Takk for linken... Sku ønska dama mi ville bæsja på meg
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Åh, nam! Takk for linken... Sku ønska dama mi ville bæsja på meg Tenner du på bæsj? Jeg mener det hører dassen til Mener at dama var ekkel om hun sa det som det stod, men kanke tenke meg det var det hun sa da se;)
Yme Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Tenner du på bæsj? Jeg mener det hører dassen til Mener at dama var ekkel om hun sa det som det stod, men kanke tenke meg det var det hun sa da se;) Tjah. Jeg tror ikke jeg hadde fortalt noen om det, om jeg tente på bæsj Holder meg til litt mer standard ting... Som å ikke ha sex! Det liker jeg. Man kan ikke stole på alt som står i sånne nyhetsgreier, da. Kanjse hu har sagt noe lignende som en spøk ellerno, for jeg kan ikke helt tenke meg at noen står fram med full identitet å sier at de blander bæsj inn i sexlivet sitt hehehe
Gjest Silmarill Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 (endret) Hei Yme Endra litt da det ble for pinlig å la det stå... Endret 14. september 2007 av Silmarill
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Bommelibommer ? Plommelommet ?? Er det snakk om å drite her, eller er det snakk om å pisse ? Hvis jeg har dreti (ja, på dass ja), så pleier jeg å SITTE når jeg tørker meg ja ! Det er jo mest naturli for meg. Jeg er jo mann da (hvis det ikke lyser av innlegget mitt).
Yme Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 Hei Yme Endra litt da det ble for pinlig å la det stå... Hei, Silmarill! Nei, fytterakkærn! Jeg vil vite hva som sto Hva sto det, a? Si det a!
Gjest Silmarill Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Hei, Silmarill! Nei, fytterakkærn! Jeg vil vite hva som sto Hva sto det, a? Si det a! Husker ikke hva jeg skrev jeg foresten litt kyss på deg da,,,:love:
Yme Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 Husker ikke hva jeg skrev jeg foresten litt kyss på deg da,,,:love: Kyss på meg all you want, Silmarill! Jo mer jo bedre.... I å med at jeg tar timesbetalt
Gjest Silmarill Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 Kyss på meg all you want, Silmarill! Jo mer jo bedre.... I å med at jeg tar timesbetalt Du er bare søt du Yme (søt betyr morsom) og du ble rik i en fart gitt... SmAsker på YME LITT :kys_2: og går over til litt tungemasasje :rødme: uten å ha prøvd er du definitivt best
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 Lurer på om dere menn STÅR eller SITTER når dere skal tørke dere etter dere har vert på do og "plommelommet" Hehe, det var da noe å spørre om og, men..... lurer slik;) Jeg tærker meg siiende, men reiser meg opp om det er mye dritt.Hender jeg får mye bæsj på hendene, men d a vasker jeg meg ekstra godt.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #19 Skrevet 14. september 2007 Jeg tærker meg siiende, men reiser meg opp om det er mye dritt.Hender jeg får mye bæsj på hendene, men d a vasker jeg meg ekstra godt. edit tørker, sittende, da.
Yme Skrevet 14. september 2007 #20 Skrevet 14. september 2007 (endret) Du er bare søt du Yme (søt betyr morsom) og du ble rik i en fart gitt... SmAsker på YME LITT :kys_2: og går over til litt tungemasasje :rødme: uten å ha prøvd er du definitivt best åjÅJ! Du må ha litt av en tungemuskel om du greier å masere med den! Merker at jeg er imponert... Samtidig misstenker jeg at du gjør sånt bare for å smiske til deg en rabatt, å det tror jeg rett og slett ikke kan fungere. Plutslig skal alle ha det, å da er det jo ikke lønsomt mer, skjønner du vel Men nå må jeg tisse... Vil du holde'n? Jeg tørker meg sittende, men reiser meg opp om det er mye dritt.Hender jeg får mye bæsj på hendene, men d a vasker jeg meg ekstra godt. Det værste jeg veit er når man er litt uforsiktig med tørkinga sån at hele hånda bare forsvinner opp i rompa. Det blir så utrolig grisete! Endret 14. september 2007 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå