Cuba Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Noen som så på? Syns det virket ganske enkelt jeg. utenom de to som ble igjen. Hadde valgt omvendt. Ho siste holdt på å lette tror jeg. Virket utrolig nervøs og stresset. Ble sinnsykt påvirket av ho!
snups Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 tja..minnet mye om dette andre pengespillet som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på nå..men som var veldig i vinden rundt juletider og hvor alle stod oppe på en samme trapp med ulike summer.. tja...er ikke noe jeg løper hjem for å skru på tvn og se på men..... syntes det virket som lettjente penger..
Betsy Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Synes også det virket ganske enkelt... Ikke kjempeunderholdende.
Gjest Alou Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Æsj, det glemte jeg. Jeg liker sånne programmer...(tror jeg, siden jeg ikke har sette det).
Abraxas Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Gjest Alou Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Så reprisen i går. Det var ikke akkurat hjernetrim . Husker dere "Hodejegerne" på Nrk? Det var jo vanskeligere og mer underholdende når deltakerne skulle prøve seg i de ulike yrkene og på det grunnlaget skulle vi gjette hvem som var hvem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå