Gjest care Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg har lett i hele kveld (på nett) etter et spesielt lekeapparat som skal være ute i hagen. Det er et lekeapp. for de minste og det er laget av plast i forskjellige farger. Kan f.eks være en sklie og en tunnel og noen klartemuligheter, apparatet er lett og runde i kantene. Noen som et hvordan jeg mener? Og evt. hvor finner jeg et slikt et? Endret 13. september 2007 av care
Lucky? Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Tror de finnes i store lekebutikker. Spørs jo hvor du bor da, men her i byen har de Toy"R"us og der vet jeg de har sånne;)
Kylling Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Søk på "Little Tikes" så finner du sikkert det du leter etter!
Kylling Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 http://www.littletikes.com/toys/toys-list....=Product+Search Her er det masse! Både med tunneller og alt mulig. Toys r` us fører Little Tikes.
Kosemose Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 (endret) T Endret 2. april 2008 av Kosemose
Gjest care Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Flottings, det var de lekene jeg mente. Ang. sesong, så tror jeg nok at jeg er litt sent ute. Men kanskje det finnes noen rester på lageret. Hadde vært kjekt å ha om vi går en mild høst/vinter i møte. Takker.
Kosemose Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 (endret) H Endret 2. april 2008 av Kosemose
Gjest care Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Her ble det kjøpt inn en liten plastikksklie (Litle Tikes). Den var super å bruke inne om vinteren, ned på en madrass pluss at den inngikk i diverse hyttebyggeprosjekter Den ble også brukt som sklie ned i vannbasseng om sommeren, og selvfølgelig som vanlig sklie. Så egentlig ikke så festlig ut, men gudbedre så mye moro det har vært med den Supert å høre. Jeg tar med meg alle slike tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå